1400-09-24 18:47
471
0
77560
دبیر علمی همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی:

270 مقاله به همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی ارسال شد

دبیر علمی همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم گفت: ۲۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و 210 مقاله پذیرفته شد که از این تعداد ۱۳ مقاله منتخب همایش شدند.

به گزارش ما، کلثوم غلامی عصر امروز در آیین اختتامیه همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم در دانشگاه فرهنگیان گرگان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه تمدنی باید جامعه اسلامی، انقلاب اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی محقق شود که در این زمینه بانوان نقش به سزایی دارند.

وی از دستاوردهای این همایش را کاهش فاصله بین تئوری و عمل عنوان و ابراز امیدواری کرد از این همایش ملی در برنامه های کلان استان و کشور استفاده شود.

غلامی با اشاره به اینکه در این همایش 12 محور مورد توجه قرار گرفته است، گفت: چشم‌انداز خانواده، سبک زندگی، تعلیم و تربیت، اشتغال و اقتصاد، فرهنگ و سیاست، پوشش و بانوان، رفاه و سلامت، فقه و حقوق، فرزندآوری و تربیت کودکان، هنر و رسانه و فضای مجازی، معماری و شهرسازی در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم  مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عرصه تمدنی بسیار گسترده و مهم است، افزود: تلاش خواهیم کرد با کمک اساتید الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی بانوان را معرفی و ترسیم کنیم.

غلامی از مسئولان خواست تا از دستاوردهای این همایش در سطوح ملی و استانی استفاده شود، پیشنهادهای فاخری که می تواند گره گشای بسیاری از مسائل در حوزه بانوان باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از لحاظ زیرساختی دچار عقب ماندگی است، گفت: این دانشگاه نیاز مبرم به مجتمع خوابگاهی و رفاهی دارد که در سفر رئیس جمهور این انتظار وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام عاجل شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.