1401-12-17 07:58
547
0
83966
همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان؛

12 نوعروس مددجوی گلستان به خانه بخت رفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از جشن ازدواج ۱۲ نوعروس مددجو در نیمه‌شعبان خبر داد و گفت: ۵۰ سری جهیزیه به این نوعروسان اهداء شد.

عیسی بابایی با تبریک جشن بزرگ نیمه شعبان و ولادت باسعادت امام زمان (عج) در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: جشن ازدواج ۱۲ نوعروس همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان با اهدای ۵۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهداء شد.

بابایی افزود: طرح ملی «نذر امید» همزمان با ۱۷ استان دیگر در استان گلستان نیز اجرا شد، تا با برنامه‌های شادی‌بخش روزهای خاطره‌انگیزی برای مردم ثبت شود.

وی با اشاره به اعمال مومنین در غیبت امام زمان(عج) بخصوص دادن صدقه برای سلامتی این امام همام توضیح داد: با ابتکار خوب دفتر مرکزی بویژه رئیس کمیته امداد کشور طرح نذر امید کلید خورد این برنامه با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت پیش‌بینی و ترسیم شد.

بابایی یکی از وظایف منتظران ظهور حضرت ولیعصر (عج) ردا ترویج فرهنگ مهدیت دانست و افزود: باید همه ما برای تعجیل در فرج بسترسازی و مقدمات ظهور را فراهم کنیم.

وی از جمع‌آوری بیش از ۲۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: این هدایای مردمی از ابتدای اسفندماه تا کنون جمع‌آوری شده است، سال گذشته میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از مردم خیر و نوع دوست استان خواست اگر تاکنون موفق به حضور در جشن نیکوکاری نشدند از طریق شماره کارت ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا از طریق کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷*  در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و خود را در یک فیض بزرگ معنوی شریک بدانند.

انتهای پیام
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.