1402-09-29 17:40
358
0
87998
با تخلفات برخورد می‌شود؛

نظارت بر بازار شب یلدا در گلستان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از صمت، جعفر کرامتی با اشاره به اجرای طرح نظارتی بازار شب یلدا در استان گلستان اظهار کرد: طرح نظارتی شب یلدا در استان گلستان از ۲۰ آذر ماه شروع شده و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به منظور نظارت کافی بر واحدهای صنفی که اقدام به عرضه کالاهایی نظیر میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار می‌کنند، تیم‌های ویژه بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت اصناف و جهاد کشاورزی درقالب گشت‌های مشترک تشکیل و در مراکز فروش حضور دارند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت گلستان افزود: گشت‌های بازرسی در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد.  

وی به شهروندان عزیز توصیه نمود با نیروهای نظارتی همکاری کرده و در صورت مشاهده تخلفات صنفی، با سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت و یا ۱۳۵ سامانه خبری اداره کل تعزیرات حکومتی تماس حاصل وگزارش خود را منعکس نمایند.  

کرامتی افزود: همچنین شهروندان به صورت حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در مرکز استان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌ها، شکایات خود را ارائه کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.