1403-07-15 11:11
21
0
91648
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول

دستگيری سارقان وسائل کشاورزي در علي‌آبادکتول

فرمانده انتظامي علي‌آبادکتول از دستگيري سارقان تجهيزات و وسايل کشاورزي و کشف اموال سرقتي خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسین نوروزی، از پیگیری جدی و اقدامات سریع پلیس آگاهی در پی وقوع چندین مورد سرقت تجهیزات کشاورزی در سطح شهرستان خبر داد.

 وی در این رابطه اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر سرقت تجهیزات، پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های تخصصی و اقدامات پلیسی دقیق توانست دو متهم را شناسایی کند. این دو نفر که با هماهنگی مرجع قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند، در حال برنامه‌ریزی برای ارتکاب سرقت‌های دیگر بودند.

 فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول افزود: در ادامه این عملیات، مأموران پلیس موفق به بازرسی از محل اختفای متهمان شده و در این بازرسی یک دستگاه تراکتور، یک خودروی وانت مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت که همگی مسروقه بودند را کشف و ضبط کردند. این تجهیزات پس از انجام تشریفات قانونی به مال‌باختگان بازگردانده شد. علاوه بر این، در جریان تحقیقات تخصصی، متهمان به ارتکاب ۲ فقره سرقت دیگر از تجهیزات کشاورزی اعتراف کردند که این موارد نیز به مستندات پرونده آنها اضافه شده و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع شد.

 نوروزی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم در گزارش‌دهی به‌موقع جرایم، از تلاش‌های بی‌وقفه پلیس آگاهی برای حفظ امنیت و مقابله با سارقان تقدیر کرد و افزود که این اقدامات به‌منظور حفظ امنیت کشاورزان و پیشگیری از وقوع جرایم مشابه با جدیت ادامه خواهد داشت.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.