1403-04-17 07:13
697
0
90613
در راستای نظم و امنیت تاکید شد؛

درخواست پلیس گلستان از خانواده حجاج

رئیس پلیس راه استان گلستان از مردم خواست برای استقبال از حجاج بیت‌الله الحرام به فرودگاه گرگان مراجعه نکنند.

محمود شهرکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تسلیت فرا رسیده ماه محرم اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشت حجاج از روز گذشته آغاز شده است و دو پرواز کاروان از فرودگاه مدینه وارد فرودگاه گرگان شدند از مردم انتظار است برای استقبال حجاج به فرودگاه گرگان ازدحام نداشته باشند چراکه گنجایش پذیرش افراد زیادی در این مکان میسر نیست.

وی با اشاره به ترافیک بالای خودرو در محور آق‌قلا به گرگان ابراز کرد: بازگشت حجاج از سرزمین وحی باعث شده که محور آق‌قلا به گرگان را با ترافیک خاصی مواجه کرده است، با توجه به ازدحام برای استقبال از حجاج گنجایش ۲۰۰ هزار خودرو وجود ندارد ورودی فرودگاه اجازه ورود برای استقبال از حجاج را با توجه به محدودیت مکان نمی‌دهیم.  

رئیس پلیس راه استان گلستان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته؛ ستاد استقبال در شهرهایی که حجاج بیشتری دارد تعبیه شده است تا مردم برای استقبال در فرودگاه گرگان ازدحام نکنند.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۱۲۶ گلستانی برای اعمال حج به عربستان اعزام شدند، گفت: بازگشت حجاج تا ۲۲ تیر با ۲۱ پرواز انجام می‌شود.

شهرکی گفت: نیسان‌هایی که بار حجاج را انتقال می‌دهند اجازه تردد در فرودگاه را دارند، با توجه به اینکه مسیر خطرناک است و سرعت خودروها بالاست، این انتظار وجود دارد مردم به توصیه‌ها توجه کنند.

وی در خصوص وضعیت راه‌های استان گلستان گفت: در حال حاضر ترافیک عادی و روان است، بیشترین حوادث جاده‌ای در مسیرهای شمالی گلستان رخ می‌دهد که عامل اصلی آن سرعت غیر مجاوز، انحراف به چپ بوده است تمرکز ما هم جاده‌های شمالی است.

رئیس پلیس راه استان گلستان با اشاره به اینکه تابستان ایام سفر است، ابراز کرد: مردم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را برای کاهش تصادفات و حوادث رعایت کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.