1393-08-22 13:36
2676
0
5712

یک زن بعد از شکست عشقی، آبروی مرد جوان را برد

زنی پس از شکست در یک سناریوی عاطفی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مرد مورد علاقه‌اش در فضای مجازی کرد.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس فتای البرز گفت: مرد جوانی با طرح شکایتی در دادسرای ناحیه یک کرج اعلام کرد عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌اش در شبکه اجتماعی منتشر شده و آبروی چندین و چند ساله وی در معرض خطر است.

سرهنگ نیکنام افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارشناسان این پلیس با استفاده از شیوه‌های نوین کشف وقوع جرم با رصد سایت‌های مجازی به رد پای زنی رسیدند که اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی این مرد کرده بود.

رئیس پلیس فتای البرز تصریح کرد: با شناسایی عامل انتشار عکس‌های خصوصی، مأموران این پلیس در یک فرصت مناسب و با هماهنگی قضایی این زن را دستگیر کردند.این زن در بازجویی مأموران اعتراف کرد چهار سال پیش در یک میهمانی با مردی جوان آشنا شدم، در این مدت ارتباط خوبی با هم داشتیم و بارها از وی خواستگاری کردم ولی شاکی هر بار به بهانه‌های واهی از این اقدام سر باز می‌زد.

زن عاشق پیشه در ادامه گفت من که دیگر صبرم به سرآمده بود احساس می‌کردم برای او بازیچه‌ای بیش نیستم تا اینکه برای آخرین بار از او خواستم جوابم را بدهد و به ارتباط چهار ساله‌مان رنگ قانونی دهد ولی این بار برنامه طور دیگری رقم خورد و با مشاجره‌ای که بین ما پیش آمد، به من جواب منفی داد و من که در این مدت به انتقام فکر می‌کردم با انتشار عکس‌های خانوادگی وی در شبکه اجتماعی آب سردی بر قلب شکسته‌ام ریختم. / ایران

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.