1393-07-11 06:33
1578
0
3723

نجات چاق ترین زن ایرانی از مرگ + عکس

نیروهای اورژانس کرج توانستند به زحمت زن ۲۴۰ کیلوگرمی را که به علت مشکلات تنفسی در حال مرگ بود، نجات دهند.

به گزارش گلستان ما ، یک شهروند کرجی با اورژانس تماس گرفت و تقاضای کمک فوری کرد، اما وقتی نیروهای اورژانس به بالین وی رسیدند با چاق ترین زن ایرانی مواجه شدند.

به گفته این بیمار، چند ماه پیش که به روی باسکول رفته بود، 200 کیلوگرم وزن داشته است، اما در این مدت که خود را وزن نکرده نیز مقدار تقریبی 40 کیلو به وزنش افزوده شده است.

ماموران اورژانس که توانایی خارج کردن این زن 240 کیلویی را از خانه نداشتند، با آتش نشانی تماس گرفته و از آنها کمک خواستند که نیروهای آتش نشانی با حضور در صحنه و دیدن این زن 240 کیلویی اعلام کردند که امکانات لازم را برای انتقال وی به آمبولانس ندارند.

نجات چاق رین زن ایرانی از مرگ

سرانجام پس از جدا کردن در خانه از چارچوب و به وسیله یک تخته فرش که چندین مرد قوی هیکل، اطراف آن را گرفته بودند، زن 240 کیلویی از منزل خارج شد.

پس از خروج این زن از خانه، مشخص شد که این خانم 240 کیلویی در خودروی آمبولانس نیز جا نمی شود، بنابراین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد و وی را به بیمارستان شریعتی کرج منتقل کردند.

به علت شرایط نامساعد این زن 240 کیلویی، وی با اتوبوس آمبولانس به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) در تهران منتقل و بستری شد. / شبکه خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.