1393-07-20 13:35
1402
0
4196

اقدام شنیع خواهرزاده ای با دایی نابینا

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتماد دایی نابینای خود اقدام به برداشت وجه از حساب وی می کرد خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتماد دایی نابینای خود اقدام به برداشت وجه از حساب وی می کرد خبر داد.

سرهنگ حسینی پور در رابطه با این خبر گفت: فردی ضمن مراجعه به پلیس فتا و طرح شکایت اعلام کردطی مراجعه ای که جهت برداشت یارانه به بانک داشته متوجه شده مبلغی از موجودی حسابش کسر شده است.

وی افزود:ماموران با انجام بررسی های فنی و تخصصی متوجه شدند مبالغ کسر شده صرف چند فقره خرید اینترنتی، پرداخت قبض و تهیه شارژ شده است.
حسینی پور گفت: با استفاده از سرنخ های به دست آمده سارق که خواهر زاده شاکی بود شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضایی به این پلیس احضار شد.

وی تصریح کرد:این فرد که با سوء استفاده از اعتماد دایی نابینای خود اقدام به فعال سازی رمز دوم اینترنتی کارت بانکی کرده و از حساب او برداشت های غیر مجاز کرده بود،به مقام قضایی معرفی شد.

"حسینی پور" در خاتمه خاطر نشان کرد: امروزه خدمات بانکداری الکترونیکی امکانات و رفاه فراوانی برای مشتریان ایجاد نموده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شده است، اما استفاده از این امکانات بدون آگاهی و اطلاعات کافی ممکن است خساراتی را به دنبال داشته باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.