1393-07-23 18:37
3899
0
4325

از کنار گذاشتن چادر تا دریافت جایزه از خاتمی توسط این زن ! + تصاویر

با گذشت چند ماه از فیلم شیار 143 و جایزه سیمرغ، نرگس آبیار در مراسمی که قرار بود در آن از دست سید محمد خاتمی جایزه دریافت کند، حاضر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از صراط ؛ نرگس آبیار که با ساخت فیلم سینمایی "شیار 143" به شهرت رسید، امروز در مراسمی با حضور چهره های سیاسی اصلاح طلب، از سیدمحمد خاتمی جایزه گرفت.

آبیار پس از ساخت "شیار 143" به شدت از سوی رسانه‌های اصولگرا و بخشی از اقشار متدین کشور تحسین شد تا جایی که به جای پرداختن به اثر سینمایی ارزشمند او، کارگردان فیلم تا حد یک قدیسه مورد توجه قرار گرفت!

این در حالی است که تجربه‌های پیشین نشان داده بود، قداست بخشیدن به هنرمندان به صرف مشارکت در فیلم‌هایی با مضامین ارزشی، عاقبت خوشی ندارد.

نرگس آبیار که سال‌های گذشته، با حجاب برتر در انظار عمومی ظاهر شده بود، هنگام دریافت جایزه اش در جشنواره فیلم فجر ظاهری کاملا متفاوت داشت!


نرگس آبیار هنگام دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر


عکسی که آبیار در صفحه فیسبوکش منتشر کرد

اکنون با گذشت چند ماه از آن فیلم و جایزه سیمرغ، نرگس آبیار در مراسمی که قرار بود در آن از دست سید محمد خاتمی جایزه دریافت کند، حاضر شد.

در مراسم مذکور، از برگزیدگان جشنواره اخلاق و نیایش در حوزه فرهنگ، هنر و ادب تقدیر شد و خاتمی به 11 نفر از برگزیدگان لوح یادبود اهدا کرد.

به جز «نرگس آبیار» در حوزه سینما، «یوسف ثبوتی» در حوزه علمی، «سید حمید شاهنگیان» در حوزه موسیقی، «اردشیر صالح پور» در حوزه نمایش، حجت الاسلام و المسلمین «حسن پویا» در حوزه پژوهش، «سید محمد بهشتی» در حوزه معماری، «خانم موسوی» برگزیده جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع)، «بیوک ملکی» در حوزه شعر، «حمید عجمی» در حوزه هنرهای تجسمی خوشنویسی، «رضا داوری اردکانی» در حوزه پژوهش و «مصطفی مستور» در ادبیات داستانی، برگزیدگان جشنواره اخلاق و نیایش بودند.

گفتنی است در این مراسم، «محمدرضا عارف» و «احمد مسجد جامعی» نیز حضور داشتند و خاتمی در اظهاراتی بدون در نظر گرفتن جنایات و خساراتی که فتنه گران به کشور وارد کرده اند، خواستار آن شد که  "کسانی که اتهامات سیاسی دارند در بند حبس نباشند"!.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.