1398-01-21 08:25
512
0
62463
با هماهنگی استاندارخراسان رضوی؛

20 دستگاه پمپ قوی به گلستان ارسال می شود

سرپرست استانداری گلستان گفت: نیاز جدی به پمپ‌های فشار قوی و لجن‌کش‌ها  در مناطق سیل زده استان داریم که با هماهنگی استاندار خراسان رضوی 20 دستگاه پمپ فشار قوی ارسال می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛  میرمحمد غراوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: خروج آب از منازل و معابر، اصلی‌ترین مسئله  مناطق سیل زده است.برای این کار نیاز جدی به پمپ‌های فشار قوی و لجن‌کش‌ها داریم که با هماهنگی استاندار خراسان رضوی 20 دستگاه پمپ فشار قوی به استان ارسال می‌شود.

وی افزود: از ابتدای وقوع سیل تاکنون همه دستگاه‌ها، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی و جهادی به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان پرداختند و همچنان ادامه دارد.

سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد: تلاش کردیم تمامی کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر استان دریافت و توزیع شود.

غراوی بیان کرد: هدایای مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان استان شامل 4 هزار سری لوازم خانگی را با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  در بین سیل زدگان توزیع می شود.

وی ادامه داد: با همکاری یکی از بانک‌های کشور 800 سری لوازم خانگی و با مساعدت بنیاد مستضعفان نیز یکهزار سری لوازم خانگی بین مردم آسیب دیده از سیلاب توزیع می‌شود.

به گفته غراوی؛ باحضور استاندار خراسان رضوی در گلستان، ماشین‌آلات و تجهیزات این استان به مناطق سیل‌زده  گسیل خواهد شد.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه اقلام غذایی و بهداشتی به میزان کافی در استان وجود دارد، گفت: خواسته ما از خراسان رضوی به عنوان معین استان گلستان، این است که برای تأمین کالاهای اساسی سیل‌زدگان با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.