1398-01-17 14:42
428
0
62391
مسئول بیمارستان صحرایی ارتش :

ویزیت روزانه 900 بیمارسیل زده در بیمارستان صحرایی ارتش /نمونه برداری از آب در آق قلا و گمیشان

مسئول بیمارستان صحرایی رسول اکرم (ص) ارتش گفت: روزانه 800 الی 900 سیل زده گلستانی را به صورت رایگان مورد مداوا قرار می دهیم .

به گزارش گلستان ما؛ ناخداسروری ظهرامروز در گفتگو با خبرنگاراین پایگاه خبری اظهار کرد: از 4 فرودین 98 بعد از شدت وقوع سیلاب تاکنون در شهرستان آق قلا مستقرشدیم و به خدمات رسانی رایگان به مردم محترم و شریف این خطه می پردازیم.

وی با اشاره به توانمندی ها خاص این بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود:  این بیمارستان مجهز به اتاق عمل ، آزمایشگاه،  داروخانه و چادرهای سیاری است.

مسئول بیمارستان صحرایی رسول اکرم (ص)ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: چادرهای سیار دارای اتاق های مجزا اورژانس و بستری، سرم تراپی و تزریقات است که بیماران در بخش اورژانس ویزیت می شوند و اگرنیازمند بستری شدن باشند دربخش دیگر بستری می کنیم.

سروری درخصوص سرم تراپی و تزریقات تصریح کرد: پرسنل مجرب تزریقات آقایان و بانوان انجام وظیفه می کنند.

وی اظهار کرد: کارشناسان بهداشت ما در گمیشان و روستاهای اطراف از آب چاه ها و آب های مورد نیاز و مصرفی خانواده ها  نمونه برداری می کنند تا مشکل و بیماری خاصی در آن موجود نباشد .

تا زمان تثبیت شدن سیل و وضعیت  آق قلا به خدمات دهی خود ادامه می دهیم

سروری با تاکید براینکه تا زمان تثبیت شدن سیل و وضعیت این شهرستان به خدمات دهی خود ادامه می دهیم، بیان کرد: برای کنترل بیماری های عفونی  در خانه ها و بیماری های خاص واگیردار از خانواده ها سرکشی  می کنیم تا مردم مشکلی به جز سیل نداشتنه باشند .

مسئول بیمارستان صحرایی رسول اکرم(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران زمان ارائه خدمات بیمارستان صحرایی ارتش در آق قلا را از 7 صبح اعلام کرد و گفت: روزانه 800 الی 900 بیمار را مورد مداوا قرار می دهیم. همه خدمات ما رایگان انجام می شود و اگر چنانچه بیماری حادی داشته باشند، بیمار را به  بیمارستان های سطح شهر  و گرگان اعزام می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.