1402-01-01 19:57
521
0
84165
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

مهار تورم مورد انتظار مردم است/ حقوق اقشار ضعیف در تورم گم می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت:مهار تورم به ویژه در اقلام اساسی مورد انتظار است و باید دولتمردان تورم را کنترل کنند.

گلستان ما-هادی علمدار؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با ما گفت: امسال رهبر انقلاب اسلامی سال را به مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم در دهه اخیر رهبر انقلاب به موضوع اقتصاد اهمیت زیادی در شعار سال قائل هستند.

 

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره یه شعار سال در دهه اخیر ادامه داد: این مضامین بیانگر آن است که کشور ما ثروتمند و دارای منابع عظیم است و ذخایر عظیم معدنی و کشاورزی و چهار فصل دارد که باید از آن بهره ببریم.

 

سنگدوینی تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی وقتی کنترل تورم را مطرح کردند یعنی مسئولان نظام باید کاری کنند که به قشر ضعیف جامعه آسیب نرسد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اقشار ضعیف جامعه حقوق مستمری که دریافت می‌کنند در تورم اضمحلال می‌شود و کفاف معیشتشان را نمی‌دهد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: مهار تورم به ویژه در اقلام اساسی مورد انتظار است و باید دولتمردان تورم را کنترل کنند و آن چیزی که مد نظر است تاکنون اتفاق نیفتاده است.

 

سنگدوینی بیان کرد: در ماه‌های اخیر ارز یکباره به ۶۰ هزار تومان رسید و دولت باید این شرایط که منجر به تورم می‌شود را کنترل کند.

 

وی به سیاست خارجی کشور و روابط با عربستان اشاره کرد و گفت: کشور عربستان برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده و این روابط باعث کاهش قیمت ارز خواهد شد و روابط سیاسی به بهبود شرایط اقتصادی ایران کمک می‌کند‌.

این نماینده مجلس با اشاره به رشد تولید گفت: رهبر انقلاب هر ساله تولید و اقتصاد را تاکید دارد و در اقتصاد رشد تولید نهفته است و این تولید باعث رونق اقتصادی می شود.

 

سنگدوینی بیان کرد: در بحث تولید باید شرکت‌های دانش‌بنیان را باور داشته باشیم و به نخبگان برای رونق تولید کمک کنیم.

 

وی بابیان اینکه نباید در دل مردم بذر ناامیدی به‌کاریم افزود: دنیا ۴۴ سال مشکل ایجاد کرد ولی نتوانستند انقلاب اسلامی را مهار کنند و باید الطاف این ملت را با همت جهادی در سال ۱۴۰۲ جبران کنیم.

 

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.