1398-01-18 14:07
623
0
62411
فرمانده انتظامی گلستان:

منتشرکنندگان اخبار کذب و شایعه‌پراکنان در حادثه سیل گلستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری منتشر کنندگان اخبار کذب و شایعه‌پراکنان در حادثه سیل گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی‌اکبر جاویدان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یک نیاز ضروری و اساسی و همیشگی است.

وی ادامه داد: در زمان بحران این نیاز چند برابر احساس می‌شود و اگر امنیت نباشد امداد و نجات و مدیریت بحران رقم نخواهد خورد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: پس از وقوع بحران از یگان ویژه ناجا ۵۰۰ نیرو به گلستان تزریق شد و در مجموع ۶ هزار نیرو در استان نظم و امنیت مناطق سیل زده را بر عهده گرفته و امنیت را در استان برقرار کردند.

جاویدان بیان کرد: امسال تصادفات استان در طرح نوروزی ۸۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است و این در شرایطی بود که ما شرایط بحران و وظیفه برقراری نظم و امنیت را در استان داشتیم.

وی گفت: با رصد کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی در موضوع بحران سیل در استان تعدادی افرادی که از نقاط دیگر به گلستان سفر کرده و قصد برهم زدن فضای روانی و ایجاد اختلاف بین مردم را با انتشار تصاویر و محتوا در فضای مجازی را داشتند دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی گلستان گفت: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که خادم مردم است و همانگونه که تا امروز امنیت را برقرار کردیم همچنان در خدمت مردم خواهیم بود./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.