1402-01-07 18:19
1186
0
84236
در شورای اداری استان گلستان تاکید شد

ماموریت استاندار گلستان به معاون سیاسی برای برای جابه‌جایی پادگان در گرگان

استاندار گلستان گفت: معاون سیاسی باید نسبت به جابه‌جایی پادگان اقدام کند و دفتر فرماندهی کل قوا نیز به آن تاکید دارند و نباید در این خصوص درنگ شود.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در شورای اداری استان گلستان گفت: دخانیات در بحث حقوقی نسبت به مالکیت زمین بازنده شده و شهرداری باید نسبت به پیاده روسازی آن محوطه اقدام کند.

استاندار گلستان ادامه داد: شهرداری گرگان مکان مناسبی در اختیار دخانیات قرار دهد و آن منطقه باید به پیاده‌راه تبدیل شود تا مردم نفس راحتی بکشند.

زنگانه متذکر شد: همچنین باید نسبت به جابه‌جایی ثبت احوال در میدان ولی عصر اقدام شود.

وی یادآور شد: معاون سیاسی نیز باید نسبت به جابه‌جایی پادگان اقدام کند و دفتر فرماندهی کل قوا نیز به آن تاکید دارند و نباید در این خصوص درنگ شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه در سال ۱۴۰۱ اتفاقات بزرگ مثبتی در استان به وقوع پیوست، تاکید کرد: عملیاتی شدن کل مصوبات سفر باید توسط تمامی دستگاههای اجرایی پیگیری شود و در جلسه بعدی ارزیابی دستگاهها از منظر میزان اجرایی شدن مصوبات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

استاندار گلستان افزود: میزان سرمایه گذاری در استان از مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد را عبور کرده اما هدف گذاری ما بالغ بر ۲۲۵ هزار میلیارد تومان است که باید تا پایان سال به آن برسیم.

 

زنگانه از مهلت ۲۰ روزه برای مشخص شدن لیست پروژه های جمع سپاری خبر داد و گفت: کمیته مولد سازی نیز باید با جدیت و با اختیارات جدیدی که از سوی سران سه قوه ابلاغ شده از فرصت طلایی به دست آمده استفاده کند. 

 

وی همچنین از فعال سازی بیش از ۷۰ واحد های راکد صنعتی دولت سیزدهم در استان گلستان خبر داد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.