1399-09-17 10:46
430
0
71946
در آیین افتتاح بیست‌ویکمین نمایشگاه هفته پژوهش گلستان مطرح شد :

دستاوردهای فناوران گلستانی در حوزه کرونا غرفه ویژه / امكان گفت‌وگوي برخط بين بازديدكنندگان با غرفه‌دارها

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت : دستاوردهای واحدهاي فناور استان در راستاي مبارزه با کرونا در این نمایشگاه به عنوان غرفه ويژه درنظر گرفته شده تا مردم با دستاوردها آشنا بشوند.

به گزارش گلستان ما ؛ مهدي غفاري، ‌رئيس پارك علم و فناوري گلستان در آئين افتتاحيه بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان اظهار کرد : تلاش‌هاي زيادي در روزهاي گذشته انجام شد كه غرفه‌ها به شکل حقیقی طراحی شود و بازديدكنندگان بتوانند به راحتي در هر غرفه به مشاهده جزئيات دستاوردهاي ارائه شده كه در قالب فيلم، عكس و بروشور بارگزاري شده، بپردازند.

غفاري اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور شرکت‌کننده در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلفي از قبيل فناوری اطلاعات و ارتباطات، بیوتکنولوژی و دارویی، نانو تکنولوژی، انرژی، کشاورزی، تجهیزات پزشکی، الکترونیک و هوشمندسازی به نمایش گذاشته‌اند.

دبير اجرايي  بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز پنج‌شنبه 20 آذرماه99 به مدت پنج روز به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR از غرفه‌هاي حاضر در اين نمایشگاه بازديد نمايند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه به امكان گفت‌وگوي برخط بين بازديدكنندگان با غرفه‌دارها نيز اشاره كرد و گفت: اين امكان فراهم شده كه بازديدكنندگان بتوانند تا روز پاياني نمايشگاه از ساعت 10 صبح الي 13 با مسئول هر غرفه به راحتي از طريق گفت‌وگوي آنلاين در بستر سايت نمايشگاه ارتباط برقرار كنند.

غفاری همچنين خاطرنشان ساخت: دستاوردهای واحدهاي فناور استان گلستان در راستاي مبارزه با ويروس کرونا نیز در این نمایشگاه به عنوان غرفه ويژه درنظر گرفته شده است تا مردم بدانند واحدهای فعال استان در حوزه کرونا چه دستاوردهایی داشته‌اند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.