1398-01-18 04:57
488
0
62395
سخنی بی پرده ؛

در هیاهوی سیل و مشکلات مردم ، استاندار ضعیف به گلستان تحمیل نشود / برخی منفعت طلبان بدنبال ماهیگیری از سیل ناخوانده اند !

حتما شرایط دیده شود و باید بدانیم که استان وقت آنچنانی ندارد که وقت و ظرفیت استان بخواهد صرف سیاسی بازی و سیل سواری منفعت طلبان و تن دادن به گزینه های تحمیلی آنها بشود .

در شرایطی که تمام انرژی های مردم ، مسئولین ، نماینده ولی فقیه ، مجمع نمایندگان و نیروهای مسلح و... در مسیر رهایی مردم از سیل ، بازسازی و بازگشت مردم به منازل شان است ، سناریوی انتخاب استاندار نقل محافل سیاسی شده و این سناریو شده قصه پُر غصه فضای استانی که مردمش گرفتار در سیل هستند !

متاسفانه امروز در زمینه انتصاب استاندار دو تفکر در مقابل هم قرار گرفته اند :

1.️ تفکری که معتقد است الا و لابد باید استاندار بومی باشد !
2. ️تفکر دیگری که معتقد است استاندار باید غیربومی باشد !

سوال جدی این است که آیا نخبگان ما و مردم استان این دو تفکر را می پذیرند ؟

ما معتقدیم اینکه بگوییم الا و لابد باید استاندار بومی باشد غلط است و اینکه بگوییم الا و لابد باید استاندار غیربومی باشد ، غلط است و آنرا غیر کارشناسی می دانیم

امروز باید نیرویی بعنوان استاندار مطرح شود که از نوکنده تا مراوه تپه را بشناسند و باتهدیدها و فرصتهای استان آشنا و چالش ها و ظرفیت های استان را بداند و تعامل با اقوام را در عمل و کارنامه کاری ثابت کرده باشد .

درخواست این است که در این برهه حساس از زمان که کارهای به زمین مانده در استان کم نداریم و استان درگیر سیل است .

حتما شرایط دیده شود و باید بدانیم که استان وقت آنچنانی ندارد که وقت و ظرفیت استان بخواهد صرف سیاسی بازی و سیل سواری منفعت طلبان و تن دادن به گزینه های تحمیلی آنها بشود .

ما عامل تمام این مشکلات و سهم خواهی های ایجاد شده در فضای سیاسی استان برای معرفی گزینه را نبود وحدت حول محور منافع استان می دانیم .

بدینوسیله از تمام نخبگان ، دلسوزان ، عالمان وارسته ، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان مجلس ، همه و همه می خواهیم که دست بدست هم داده و ببینند چه چیزی بنغع استان و مردم سیل زده است و بهترین گزینه را بعنوان استاندار معرفی نموده و باقدرت دست رد به گزینه ها تحمیلی منفعت طلبان بزنند .

به قلم جواد گلچین

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.