1398-01-19 06:35
423
0
62413
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد؛

خسارت بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از راه های گلستان بر اثر سیل / تریم و بازسازی بعد از فروکش کردن آب آغاز می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بیش از هزار کیلومتر از راه ها و 500 فقره ابنیه فنی مناطق سیل زده خسارت دیدند.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا بیکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیلاب اخیر به حدود یکهزار کیلومتر از سطح راه ها، 500 فقره ابنیه فنی و 39 دستگاه ماشین آلات راهداری بیش از دو هزار و 670 میلیون ریال خسارت واردکرد.

وی ادامه داد: بر اثر سیل اخیر، 70 کیلومتر از راه ها به طور کامل از بین رفتند و 927 کیلومتر از راه ها هم بین 50 تا 80 درصد خسارت دیدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: ترمیم و بازسازی را در اولین فرصت پس از فروکش کردن آب آغاز می کنیم.

بیکی بیان کرد: تعداد 208 فقره آبرو، 13 پل تا دو متری و سه فقره پل بزرگتر از دو متری تخریب کامل شدند و 172 فقره آبرو، 113 پل تا دو متر و 18 فقره پل بزرگتر از دو متر هم بین 50 تا 80 درصد متحمل خسارت شدند.

وی همچنین گفت: بر اثر این حادثه 39 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین هم آسیب دیدند و حدود 100 نقطه از راه ها برای انتقال آب برش خورده که فعلاً حدود 35 نقطه با لوله گذاری های بتنی و فلزی ترمیم شده اند و راه دسترسی موقت مردم برقرار شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرشان کرد: در حال حاضر هیچ روستایی در مناطق سیل زده نیست که راه دسترسی نداشته باشند و راه هایی هم که مسدود شدند، دسترسی موقت پیدا کردند و بلافاصله بعد از فروکش آب کارهای ترمیمی آنها د انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.