1401-12-07 01:10
471
0
83774

تلاش فعالان اصلاح طلب برای فشار اقتصادی به مردم/ تحریف خبر برای ضربه به دولت سیزدهم

این روزها برخی از جریان اصلاح طلب و همچنین گروه‌های اپوزسيون خارج نشین به دنبال آن هستند با فشار روانی و جوسازی مسائل اقتصادی و ارزی به کشور و جریان انقلاب آسیب بزنند.

به گزارش گلستان ما، برخی از فعالان مجازی اصلاح طلب به جای اینکه با اطلاع‌رسانی صحیح طرف مصرف کننده را بگیرند با برداشت اشتباه و گاهی تحریف اخبار به گونه ای عمل می‌کنند که به فشار اقتصادی به مردم هستند و می‌خواهند توهم قیمت ۵۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز را در فضای مجازی در ذهن مردم نهادینه کنند.

این در حالی است که در روزهای گذشته قیمت ۵۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز از سوی برخی مسئولان تکذیب شد. در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در واحدهای قصابی طبق نرخ مصوبه اتحادیه ۴۱۰ تا ۴۲۰ هزار تومانی عرضه می‌شود که با توجه به آنکه گوشت از گروه سوم به گروه دوم دسته بندی شده قیمت در کمیسیون تنظیم بازار استان مشخص می‌شود و اتحادیه باید تابع این قیمت باشد.

با وجود اینکه در ستاد تنظیم بازار استان قیمت گوشت قرمز پایین‌تر از نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده، بنا به گفته مسئولان گوشت قرمز در واحدهای قصابی‌های استان ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان کاهش قیمت خواهد داشت. اما برخی فعالان اصلاح طلب با تحریف اخبار منتشر شده با هیجان خاصی به دنبال آن هستند که بگویند پس از کاهش قیمت وعده‌داده شده گوشت قرمز با قیمت ۴۱۰ هزار تومان می‌رسد که چنین مسئله ای صحت ندارد و می‌خواهد تلاش‌های دولت برای ثبات بازار گوشت قرمز را زیر سوال ببرند. براساس بررسی‌ها قیمت گوشت قرمز به نرخ میانگین حدود ۳۳۰ هزار تومان می‌رسد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.