1399-09-20 22:05
1107
0
72009
صادقیان خبر داد :

ارسال ۳۲ طرح به مسابقه طراحی پوستر پنج آذر/ اعلام برندگان شب یلدا

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت : با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به فراخوان طراحی پوستر 5 آذر روز ملی گرگان ۳۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مقداد صادقیان امروز پنج شنبه ۲۰ آذرماه در جمع خبرنگاران با تایید خبر فوق افزود : مسابقه طراحی پوستر به مناسبت واقعه تاریخی 5 آذر گرگان و با مشارکت خانه فرهنگ رسانه برگزار شد.

وی ادامه داد  : شروع فراخوان از روز 25 آبان ماه بوده و در مرحله اول ، این مسابقه تا 4 آذرماه ادامه یافت و بعد از آن نیز به دلیل درخواست تعدادی از همشهریان تا 16 آذر روز دانشجو تمدید شد تا از آثار همه شهروندان استفاده شود.

وی تصریح کرد : بعد از اتمام مهلت ارسال آثار یعنی 16 آذر ماه تعداد ۳۲ اثر با محتوای شهدای 5 آذر و نامگذاری روز ملی گرگان به دبیرخانه ارسال شده است .

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : آثار رسیده به هیات داوران سپرده می شود و بعد از یک هفته برندگان اعلام و اگر شرایط کرونایی اجازه بدهد در یک مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود از برندگان تقدیر و جوایز آنها اهدا خواهد شد.

وی افزود : به ۸ نفر  برتر که بتوانند رتبه اول تا سوم را به دست بیاورند به ترتیب 700 ، 500 و 300 هزار تومان جایزه تعلق می گیرد ضمن اینکه به 5 نفر نیز که طراحی باکیفیت و ارزشمندی ارائه داده باشند هدیه 200 هزار تومانی تعلق می گیرد.

صادقیان تاکید کرد :5 آذر روز بزرگی در تاریخ مردم گرگان است و گرامیداشت و بزرگ نگه داشتن آن به شهرمان هویت می دهد .

وی در پایان از زحمات اداره کل حوزه هنری استان ،خانه فرهنگ رسانه ،  شهرداری و شورای شهر که در برگزاری این مسابقه کمک کردند ، تشکر کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.