1393-09-24 13:58
1357
1
7263

تیموری: کنگره شهدای دانشجو شکاف فرهنگی نسل حاضر و نسل انقلاب را پر می‌کند / بسیج پایگاه اصلی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور گلستان با بیان اینکه فاصله نسل جوان امروز با نسل اول انقلاب اندکی زیاد شده است، گفت: برگزاری کنگره شهدای دانشجو به پوشش این حفره کمک می‌کند.

به گزارش گلستان ما ، اسماعیل تیموری، مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با کنگره شهدای دانشجوی استان که سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: با شکل گیری ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان در اسفند92 جلسات متعددی در خصوص اولین کنگره شهدای دانشجویی استان با حضور کمیته، روسا، و شورای مرکزی ستاد برگزار شد.

وی افزود: با شروع فعالیت‌های اصلی کنگره از اواخر شهریور ماه سال جاری، مسئولیت کمیته تدوین و نشر آثار دفاع مقدس به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی حوزه فرهنگی به دانشگاه پیام‌نور گلستان سپرده شد.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان گلستان به فعالیت‌های انجام شده ذیل کمیته تدوین و نشر اشاره کرد و ابراز داشت: جلسات متعددی با اعضای کمیته برگزار شد و ذیل آن نیز با خانواده 25 شهید دانشجوی استان دیدار شکل گرفت که سعی شد با جمع آوری زندگینامه و خاطرات آن بزرگواران در جهت اشاعه فرهنگ شهادت و منش شهدا گامی برداشته شود.

تیموری اضافه کرد: طراحی و چاپ ویژه نامه کنگره شهدا و کتابچه مربوط به زندگینامه شهدای دانشجو و برگزاری همایش ملی آسیب شناسی فرهنگی جوانان از جمله وظایف کمیته تدوین و نشر بود که پوستر مربوط به این همایش در دانشگاه‌های سراسر کشور توزیع شد.

وی همچنین از چاپ دو ویژه نامه خبر داد و اظهار داشت: یک ویژه نامه چاپ و توزیع شد و دیگری، فردا همزمان با اختتامیه بین دانشجویان توزیع خواهد شد، مقدمات چاپ کتاب هم انجام شده و به زودی چاپ و تکثیر می‌شود.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور گلستان به همکاری دانشجویان بسیجی در انجام فعالیت‌های مربوط به این کنگره اشاره کرد و عنوان داشت: مطمئنا پایگاه اصلی و خط مقدم اصلی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، بسیج دانشجویی و در مجموع بسیج است و این بسیج است که می‌تواند با طرح برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این جهت گام بردارد.

تیموری در پایان با بیان اینکه متأسفانه فاصله فرهنگی جوانان ما با جوانان اوایل انقلاب اندکی زیاد شده است، خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم این حفره فرهنگی را با برگزاری کنگره‌های شهدا، همایش‌های فرهنگی و برنامه‌های اینچنینی پوشش دهیم و بینش و دانش جوانان را را به سمت شور حماسی رزمندگان و شهدای دانشجو سوق دهیم./دانشجو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستان بلاگ

سلامباتشکر. این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شدhttp://golestanblog.ir/%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%AC-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D9%88-%D9%86%D8%B4%D8%B1-%D8%A2%D8%AB%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF/

0
0
پاسخ
1393-09-24 14:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.