1394-12-07 13:57
2144
2
28201

تصاویر/ بازدید هلیکوپتری استاندار و دادستان مرکز استان از شعب اخذ رای

استاندار گلستان و دادستان مرکز استان ساعتی پیش با حضور در شهرستان علی آباد کتول به شعبه ولیعصر رفته و با رای دهندگان در این شعبه دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حسن صادقلو استاندار گلستان امروز در ادامه سرکشی از شعب اخد رای استان، بعد از گرگان، مراوه تپه و گنبد، به علی آباد کتول آمد و به همراه احمد تجری مفرد فرماندار این شهرستان از شعبه اخد رای مسجد ولیعصر بازدید کرد.

حواشی حضور یک ساعته استاندار گلستان در نوکنده

"حسن صادقلو" استاندار گلستان در یک سفر هوایی یک ساعته به غرب گلستان در روز ۷ اسفند، از مراحل اخذ رای در شعب گوناگون شهر نوکنده بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، هلی کوپتر استاندار گلستان در ساعت ۱۶ در زمین چمن شهر نوکنده فرود آمد که در آن زمان تیم فوتبال جوانان شهر نوکنده در حین انجام بازی، زمین چمن را ترک کرده و هلی کوپتر برای فرود در این زمین آماده گردید.

در این زمان که فرماندار شهرستان بندرگز به همراه سایر مسئولین شهرستانی و شهری برای خوش آمد گویی در این محل مسقر گردیدند.

استاندار گلستان پس از پیاده شدن از هلی کوپتر، به سمت ورزشکاران شهر نوکنده رفته و از آنها به علت قطع بازی فوتبال، عذرخواهی کرد و پس از آن به سمت شهر نوکنده حرکت کرد.

گفتنی است، استاندار گلستان در این سفر یک ساعته از دو شعبه مسجد جامعه شهر نوکنده و زینبیه این شهر، که محل اخذ آرای مردم شهر نوکنده در غرب استان می باشد، بازدید به عمل آورد و از تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات سالم، قدردانی به عمل آورد و خدا قوت گفت.

استاندار گلستان پس از بازدید از شعب اخذ رای در شهر نوکنده ، پس از گرفتن عکس یادگاری با خبرنگاران، این شهر را به سمت گرگان ترک کرد.

لازم به ذکر است، در این سفر فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان، فرمانده نیروی مرزبانی استان، دادستان و مقامات قضایی استان و سایر مسئولین استانی وی را در این سفر همراهی کردند.

IMG 5585

IMG 5589

IMG 5592

IMG 5602

IMG 5607

IMG 5632

IMG 5703

IMG 5708

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ابی

دم آقای استاندار گرم ادب مرد به زدولت اوست یک مرد جنتلمن به تمام معناست .احسنت

0
0
پاسخ
1394-12-09 17:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.