1400-02-07 21:06
692
0
74355
رییس دادگستری کلاله:

مهمترین وظیفه دستگاه قضایی پیشگیری از تخلف انتخاباتی و رسیدگی جرائم است

رئیس دادگستری شهرستان کلاله گفت: مهمترین وظیفه دستگاه قضایی پیشگیری از تخلف در مسائل انتخاباتی و رسیدگی به جرائم پیش آمده است.

به گزارش گلستان ما، سید احمد حسینی رئیس دادگستری شهرستان کلاله در جلسه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با بیان این مطلب گفت: تلاش می کنیم؛ ضمن پایش و رصد مداوم و مستمر فعالیت های انتخاباتی؛ تدابیر پیشگیرانه را داشته باشیم.

رئیس دادگستری کلاله در ادامه ایجاد تعامل بین بخشی را در پیشگیری از جرائم انتخاباتی ضروری دانست و افزود: هماهنگی و تعامل مداوم با هیئت های اجرایی و نظارت، همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی آحاد جامعه با استفاده از رسانه های ارتباط جمعی باید مد نظر قرار گیرد.

گلوی دادستان شهرستان کلاله در این جلسه اظهار داشت: اعضای هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی و تمامی عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات باید علاوه بر آشنایی کامل وظایف قانونی خود، بی طرف بوده و تلاش کنند تا انتخاباتی صحیح و قانونی برگزار شود.

دادستان کلاله توصیه کرد: نامزدهای انتخاباتی، اعضای ستادهای تبلیغاتی و فعالان عرصه رسانه ها و فضای مجازی از اقدامات و رفتارهایی که جرم محسوب می شود؛ خودداری کنند تا شرایط خوب انتخاباتی را در پیش داشته باشیم. 

سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله در این جلسه با بیان این نکته که نیروی انتظامی آموزش های قبل، حین و بعد از انتخابات را در بین کارکنان خود شروع کرده است؛ تاکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی آماده اجرای وظایف خود در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد می باشد.

علی رزاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کلاله اعلام کرد: همه تمهیدات لازم با همکاری هیئت نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور در شهرستان فراهم شده است. 

رزاقی در این جلسه اظهار داشت: تاکنون احراز صلاحیت ۶۷ نفر از نامزدهای رقابت برای عضویت در شوای اسلامی شهر کلاله و ۱۴ نفر در شهر فراغیبه فرمانداری کلاله اعلام شده است.

معاون فرماندار کلاله گفت: آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده است؛ فرصتی ۴ روز برای ارسال اعتراض به هیئت نظارت استان را دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.