1401-08-06 12:34
665
0
82018

دشمن از پیشرفت علمی ایران می ترسد/ برخی سلبریتی ها انسان نیستند/ با عوامل اغتشاشات برخورد شود

امام جمعه کلاله گفت: دشمن از پیشرفت علمی و ایران قوی هراس دارد و برای محقق شدن اهداف بازدارنده خود؛ بازار و دانشگاه ها را هدف قرار داده است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام قاسمی، امام جمعه شهرستان کلاله در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله گفت: دانشگاه شریف بیش از ۱۰ هزار دانشجو دارد ، دشمن بازار و دانشگاه های ما را هدف قرار داده است تا مانع پیشرفت کشور شود؛ چرا که دشمن از پیشرفت علمی کشور می ترسد.

 

وی ادامه داد: کشور نسبت به سال گذشته، ۱۲ پله پیشرفت علمی داشته است ؛ دشمن از چند سلاح در این جنگ ترکیبی استفاده می کند که بی اعتماد سازی به مسئولین و القا ناکارآمدی نظام به مردم القا و استفاده از جهل و بی بصیرتی عده ای استفاده می کند.

 

امام جمعه کلاله تاکید کرد: دشمن در حال تقویت افرادی بی بصیرتی است که از داعش بدتر هستند؛ داعش چادر از سر زن مسلمان نمی کشید و قران را به اتش نمی کشید و باید متدکر شد که لیدرهای برخی اغتشاشگران مزدوران دشمن هستند که خود نیز به این مهم اعتراف کردند.

 

وی گفت: قتل عام مردم در حال عبادت از سوی یک انسان امکان پذیر نیست؛ کسانی که دعوت به آشوب کردند و پای داعش را به کشور کشیدند؛ انها شریک جرم در این حوادث هستند؛ کسانی که از بیت المال برای بزرگ شدن استفاده و از شهرت بدست امده خود، بر ضد نظام و انقلاب استفاده کردند.

 

وی تاکید کرد: چرا کسانی که دم از میهن و آزادی زن می زدند؛ از مظلومیت زنان و مردانی که شهید شدند دفاع نمی کنند؟ ایا به اینها که اینگونه واکنش نشان می دهند؛ می توان انسان گفت؟.

 

وی تصریح کرد: مثلث شومی که بر علیه ایران به پا خاسته است؛ به دنبال از بین بردن وحدت بی نظیر بین اهل سنت و تشیع هستند.

 

خطیب جمعه شهرستان کلاله اظهار داشت: این اغتشاشات طرح دشمنانی از جمله اسراییل ، امریکا، انگلیس و عربستان است و باید سلبریتی ها قبل از هر نوع واکنشی باید به اینکه چه کسی به انها خط می دهند؛ فکر کنند.

 

وی ادامه داد: چرا مواضع برخی، کاملا مواضع دشمنان است و زمینه ساز آشوب ها شدند؛ برخی چهره های سیاسی و سران فتنه برای دامن زدن به آشوب ها اعلامیه هم دادند.

 

حجت الاسلام قاسمی در پایان تاکید کرد: باید قوه قضاییه و نیروهای امنیتی با اغتشاشگران برخورد پشیمان کننده داشته باشد؛ تا کی مماشات تا کی مدارا می شود؟ اگر در ابتدا برخورد جدی می شد؛ شاید چنین اتفاقاتی را شاهد نبودیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.