1400-01-06 15:05
955
0
73842
امام جمعه شهرستان کلاله:

خواستار برخورد شدید با عامل اتفاق گنبد هستیم/ مردم از مجاری قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند

امام جمعه کلاله گفت: از دستگاه قضایی درخواست اشد مجازات را برای عامل دست اتفاق شهرستان گنبد را داریم و می طلبد مردم نیز درخواست ها و شکایات خود را از طریق قانون پیگیری کنند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام نجف علی قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله ضمن تشکر از بصیرت و هوشیاری علما و مردم اهل سنت شهرستان های استان گلستان، گفت: خواستار برخورد شدید با عامل اتفاق شهرستان گنبد هستیم.
وی افزود: برادران اهل سنت مطالبات و خواسته های خود را از مجاری قانونی دنبال کنند تا شاهد سو استفاده دشمنان از این فضا و اتفاقات نباشیم.
 
امام جمعه شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه در حادثه سراوان شاهد دخالت عوامل خارجی و معاندین نظام و انقلاب اسلامی بودیم؛ اظهار داشت: امکان دارد همان افراد به دنبال طرح ریزی فتنه ای در شهرستان های دیگر استان گلستان باشند و اتفاق شهرستان گنبد را به شهرستان های کلاله، بندر ترکمن و دیگر شهرها بسط دهند.
 
حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: خوشبختانه ورود به موقع علما اهل سنت و صدور بیانیه و دعوت به آرامش از سوی آنها، فتنه دشمنان را خنثی کرد.
 
وی در پایان سخنان خود از تلاش های وزارت اطلاعات گفت و تصریح کرد: وزارت اطلاعات براساس فرموده مقام معظم انقلاب باید انقلابی باشد و انقلابی بماند.
 
امام جمعه کلاله ادامه داد: وزارت اطلاعات اقدامات مخفی زیادی برای حفظ امنیت این مرز و بوم انجام می دهد و بخاطر امنیتی بودن این موضوعات؛ از بسیاری از این اقدامات بی اطلاع هستیم.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.