1402-04-12 12:57
600
0
85577
نماینده شرق گلستان:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان هستند.

به گزارش گلستان؛ رضا آریانپور در گفتگو با خبرنگار ما، گفت:  کارنامه شوم و سراسر تباهی رژیم ایالات متحده آمریکا در زمینه نقض حقوق بشر نیازمند شفاف‌سازی و تبیین  مداوم  است و با بیان قسمتی از  اقدامات دولتمردان این کشور، نمی توان حتی گوشه ای از خیانت‌ها و توطئه‌های  آنها را علیه مردم مظلوم جهان بیان کرد.

وی افزود: آمریکا که امروز دم از حقوق بشر می زند؛ برای سرکوب و نابودی همین بشر بزرگترین و پیشرفته‌ترین تسلیحات هسته‌ای را دارد و از این ابزار در جنگ بر علیه مردم ژاپن استفاده کرد که آثار آن بعد از سالها نیز در مردم این کشور مشاهده می شود.

نماینده مردم مینودشت؛ کلاله، گالیکش و مراوه تپه ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه بسیاری از کشورهای به اصطلاح توسعه یافته و حامی حقوق بشر از اقدامات خبیثانه آمریکا مطلع هستند؛ بازهم شاهد همراهی  و همکاری  آنها در اقدامات ضد بشری آمریکا هستیم.

رضا آریان پور تاکید کرد: تحریم های ظالمانه اعمال شده بر علیه مردم ایران در حوزه های مختلف، اعم از اقتصادی و دارویی  در تضاد آشکار با حقوق بشر مورد ادعای آمریکایی‌ها است که با این ابزار خصومت خود را  با مردم ایران بروز می دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی اقدامات آمریکا در کشورهای مختلف و اتفاقات دردناکی که در تاریخ این کشور رخ داده است و حتی امروز هم در موارد مختلف شاهد نقض حقوق بشر در این کشور هستیم ، ما را به این نتیجه می‌رساند که دولتمردان آن بزرگترین ناقضان  حقوق بشر در جهان هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.