1403-02-23 14:18
382
0
89965
فرمانده انتظامی گرگان خبر داد:

دستگیری سارقان خودرو در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان گفت: سارقان حین اوراق کردن خودروهای سرقتی در گرگان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، علی تجری، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد، ۳ مرد در ساعات پایانی شب به سطح شهر آمده و پس از شناسایی خودروهای شهروندان، اقدام به سرقت آنها می‌کردند.

تجری با بیان اینکه مشخص شد، متهمان پس از اوراق کردن خودروها، قطعات خودرو را می‌فروختند، گفت: ماموران در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت تمام متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی گرگان تصریح کرد: ماموران در گام‌ بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان و با هماهنگی با مرجع قضایی آنها را در یک عملیات منسجم در حال اوراق کردن خودرو در یکی از مناطق شهر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود مبنی اوراق خودروهای سرقتی معترف شدند، عنوان کرد: در بررسی از مخفیگاه آنها ۵ خودروی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند،  از شهروندان خواست تا ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان و با رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.