1395-01-30 12:03
4362
0
30606
فرمانده پلیس‌راه مينودشت تشریح کرد:

جزئیات جدید تصادف مرگباری که جان سه قلوها را گرفت + تصاویر

فرمانده پلیس‌راه مينودشت انحراف به چپ سواری پژو را علت تصادف مرگبار رانندگی در محور خط نو كلاله به گنبد در شرق استان گلستان اعلام كرد كه در اثر آن شش نفر كشته شدند.

به گزارش گلستان ما، سرگرد محمد فخيره در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: اين حادثه رانندگی در ساعت 10:10 دقيقه صبح یکشنبه در بين تقاطع عرب بوران و تقاطع حسین‌آباد قربانی در محور كلاله - گنبد بر اثر انحراف به چپ خودرو پژو ناشی از لغزندگی سطح جاده در شرايط بارندگی روی داد.

nilkooh.ir.28 2

وی افزود: در اين حادثه رانندگی، خودرو پژو 405 كه به سمت كلاله در حال حركت بود به سمت چپ منحرف و با يک دستگاه خودرو سواری تيبا برخورد می‌کند كه در اثر آن تمامی سرنشينان دو خودرو كشته می‌شوند.

وی افزود: راننده سواری پژو به نام مجيد منوچهری و راننده و سرنشينان خودرو تيبا بهنام‌های قاسم يزدانی، صغری كلاته عربی و سه نوزاد پنج روزه بهنام‌های امیرعلی، امیرحسین و ضحی يزدانی ساكنين روستای بربرقلعه كلاله كه اعضای يک خانواده بودند نيز در اين سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس‌راه مينودشت از وقوع يک سانحه رانندگی ديگر در نزديكی روستای كوچک يورت شيخان در همين مسير كه واقع شد، خبر داد و گفت: در اين حادثه نيز يک دستگاه وانت نيسان كه از كلاله به سمت گنبد در حركت بود با يک دستگاه كاميون كشنده تصادف می‌کند و راننده و يک سرنشين خودرو وانت جان خود را از دست می دهند.

سرگرد فخيره گفت: اين تصادف نيز در شرايط بارندگی و لغزندگی جاده به وقوع پيوسته و علت حادثه در دست بررسی كارشناسی است.

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

nilkooh1157 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.