1403-07-16 13:36
37
0
91671
مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد:

کمک ۲۵ میلیاردی گلستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان و امسال ۲۵ هزار تومان در قالب جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی جمع‌اوری در استان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ عیسی بابایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده بود با کمک خیران و مراکز نیکوکاری برای ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش بسته لوازم التحریر تدارک ببینیم که توانستیم ۲۱ هزار بسته لوازام التحریر تهیه کنیم و حتی در اختیار سایر دانش‌آموزان کم‌برخوردار قرار دهیم.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان و امسال ۲۵ هزار تومان در قالب جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی جمع‌اوری در استان شد.

 

بابایی یادآور شد: ۱۰۰ هزار پاک نیکوکاری بین دانش‌آموزان مدارس توزیع شده که از این طریق بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

وی افزود: نگاه ما این است که بتوانیم کمک‌های جمع‌اوری شده از طریق خود مدارس و دانش‌اموزان به محرومان و دانش‌آموزان کم بضاعت توزیع شود و ان فرهنگ انفاق صورت بگیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان تاکید کرد: از ۱۵ شهریورتا ۱۵ مهر تمرکز ما به برگزارس جشن عاطفه‌ها و دانش‌اموزان کم‌بضاعت بود و از ۱۵ مهر به مسئله کمک به مروم غزه و فلسطین اقدام کردیم.

بابایی یادآور شد: از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ۲۵۰ پایگاه برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در سطح استان برپا می‌شود و مردم می‌توانند از طریق شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ابراز داشت:#۱۷۱*۸۸۷۷* نیز کد دستوری است که خیران می‌توانند از طریق گوشی همراه نسبت به کمک به مردم غزه فلسطین، یمن و لبنان اقدام کنند.

 

وی گفت: بنا شد کمیته امداد در کنار سایر دستگاه‌ها و موسسات خیریه بنا شد کمک‌های نقدی را جمع‌آوری کند و کمک‌های غیرنقدی و اقلام غذایی مثل کنسرو، پتو و البسه بنا شد تحویل هلال احمر دهیم.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ابراز داشت: از ظرفیت دهیاری‌ها، کمیته زکات، شهرک‌های صنعتی و فعالان اقتصادی در این خصوص به‌کارگیری شود.

انتهای خبر/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.