1403-03-06 15:28
312
0
90158
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گلستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون‌ تومانی به بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گلستان گفت: از اواخر خرداد تسهیلات بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی در استان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

 محمد کوهستانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: برای حمایت بازنشستگان در سالجاری ۳۵ درصد افزایش حقوق بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی را داشتیم و سایر حقوق بازنشستگان نیز ۲۲ درصد و ۶۹۰ هزار تومان افزایش‌یافته است.
 رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گلستان ادامه داد: فروردین باید مبالغ مابه‌التفاوت به‌حساب بازنشستگان اعمال می‌شد در خرداد و در سیستم نیز در فیش حقوقی بازنشستگان اعمال شده است.
 کوهستانی بیان کرد: طرح کرامت رضوی از اواخر خرداد شروع می‌شود و در مشهد مقدس نیز ۱۱ هتل از طریق سازمان تأمین اجتماعی رزرو کرده است و تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور در نظر گرفته شده است که از اواخر خرداد به‌صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد.
 وی افزود: ۳۰ میلیون تومان سقف این تسهیلات است و همه کانون‌های ما می‌توانند در سامانه تسهیلات غیرحضوری ورود پیدا کنند و می‌توانند کاربران ما این تسهیلات را به بازنشستگان پرداخت کنند.
 گفتنی است این تسهیلات به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود نیاز به ضامن ندارد و مبلغ اقساط نیز از حقوق آنها کسر می‌شود؛ هنگام ثبت‌نام باید شماره‌تلفن همراه به نام متقاضی دریافت‌کننده وام بازنشستگان تأمین اجتماعی باشد.
 همچنین حدود ۷۰ هزار نفر عضو کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران استان گلستان هستند.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.