1403-04-02 07:13
332
0
90437
خدمت ماندگار دولت رئیسی «۳»؛

طرح‌های بلاتکلیف ۱۵ساله رامیان در دولت شهید رئیسی جان گرفت

فرماندار رامیان گفت: در دولت شهید رئیسی برخی پروژه‌هایی که بیش از ۱۵ سال از عمر آن می‌گذشت به سرانجام رسید.

علی جوان‌حاذق‌خواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: کشور پس از شهادت شهید جمهور در آستان یک انتخابات بزرگ قرار دارد، شهید رئیسی به گلستان عرق و علاقه عجیبی داشت و حضور وی در استان و مصوبات سفر هیئت دولت باعث اتفاقات خوبی در استان گلستان شد.

فرماندار رامیان ادامه داد: این دولت با شهادت رئیس‌جمهور جزو دولت ماندگار شد و خدمات ماندگار این شهید باعث شد مردم با حضور میلیونی خود از این شهید قدردانی کردند.

جوان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات در شهرستان رامیان پروژه‌هایی بود که این شاید عمر آن به ۱۵ تا ۲۰ سال می‌رسید و در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، سالن ورزشی توران فارس و سالن ورزشی شفیع‌آباد در دولت سیزدهم بعد از سال‌ها بلاتکلیفی به سرانجام رسید، پروژه آبرسانی از دیگر خدمات دولت سیزدهم بود و طرح آبرسانی شهید رجایی مورد بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پیگیری مسائل راه روستایی توسط بنیاد مسکن و مرمت و بازسازی مناطق فرسوده در این دولت شتاب گرفت و رسیدگی به مناطق شهر و روستا و پیاده‌روسازی و احیای بافت فرسوده در برخی از روستاها و جدول‌کشی و معابر و بهسازی معابر روستایی از مهم‌ترین خدمات دولت سیزدهم در شهرستان رامیان است.

فرماندار رامیان ابراز داشت: در سفر نخست رئیس‌جمهور ۲۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سفر دوم ۲۱۰ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به‌عنوان رهاورد سفر در شهرستان رامیان تخصیص اعتبار شد و برخی پروژه‌ها از محل این اعتبارات سفر مثل تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت خان ببین، مرکز فرهنگی و هنری و استادیوم این شهر و همچنین بیمارستان امام رضا (ع) پیگیری شد.

جوان افزود: در مجموعه دو هزار و ۵۸۰ پروژه در حوزه عمرانی، اشتغال‌زایی و اقتصادی در این دولت در رامیان افتتاح و کلنگ‌زنی شده و اعتبار آن بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به آمادگی شهرستان رامیان برای برگزاری انتخابات گفت: شهرستان رامیان مثل بقیه شهرستان‌ها پس از صدور فرمان آغاز مراحل برگزار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد عمل شد و تاکنون پنج جلسه با اعضای هیئت اجرایی و نظارت برگزار کردیم.

فرماندار رامیان بیان کرد: ۲ هزار نفر مسئولیت اجرای انتخابات را در شهرستان رامیان برعهده دارد و ۳۰۰ خودرو برای حمل‌ونقل و پشتیبانی در روز انتخابات به‌کارگیری شده، در این شهرستان ۹۹ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که ۶۳ شعبه روستایی و ۳۶ شعبه اخذ رأی شهری است.

جوان متذکر شد: ۱۵ کمیته ذیل ستاد انتخابات در شهرستان رامیان راه‌اندازی کردیم و در ذیل آن کمیته مشارکت که مورد تأکید رهبر انقلاب است با ۲۵ کارگروه راه‌اندازی شده است که کار نشست تبیینی و بصیرتی و همایش تبیینی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در راستای برگزاری پرشور انتخابات ۳۵۰ برنامه در شهرها و روستاها برنامه‌ریزی کردیم که در حال پیگیری هستیم.

فرماندار رامیان ابراز داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران امروز به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد و چنین شخصیتی قطعاً می‌تواند ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.