1400-08-16 05:32
396
0
76905

84 هزار واحد روستایی در گلستان مقاوم‌سازی شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: از مجموع ۲۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی، ۸۴ هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مقاوم سازی شده است.

به گزارش گلستان ما، سیدمحمد حسینی با تشریح فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه واحدهای روستایی؛ از ارائه بیش از ۱۸۴۰۰ فقره خدمات فنی- مهندسی به روستائیان استان از ابتدای سالجاری تا ابتدای آبان ماه خبر داد.

وی گفت: از مجموع ۲۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی، ۸۴ هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مقاوم سازی شده است.

حسینی افزود: در همین راستا از ابتدای سال تا پایان آبان ماه بیش از ۱۸۴۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی به روستائیان عزیز ارائه شده است که غالبا بصورت خدمات الکترونیکی و قابل پیگیری از دفاتر خدماتی داخل روستاها و بدون حضور در شعب بنیاد بوده است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کلیه ساخت و سازهای روستایی توسط کارشناسان خبره عضو نظام فنی و مهندسی روستایی  طراحی و نظارت می شود اضافه کرد: ۲۱۰ ناظر فنی و ۹۵ دفتر فنی و مهندسی ساخت و سازهای روستایی را طراحی و نظارت می کنند

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت‌ها در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.