1401-01-23 12:33
332
0
79513
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح کرد؛

روند سینوسی کرونا در گلستان/ افزایش 13.2 درصدی بیماران کرونایی وضعیت گلستان را پرخطر کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با اشاره به روند سینوسی کرونا در استان گفت: طی 48 ساعت گذشته شمار بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی استان ۱۳.۲ درصد رشد داشته است.

سعید گل‌فیروزی با تاکید بر ضرورت رعایت مداوم شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک اظهار کرد: هم اکنون ۱۹۸ مبتلا به ویروس کرونا در استان بستری و تحت درمان قرار دارند که این آمار روز یکشنبه ۱۷۵ نفر بود.

وی بیان کرد: از مجموع مبتلایان بستری شده در مراکز و بیمارستان‌های استان ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و حال ۲۷ بیمار وخیم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با تاکید بر ضرورت پوشش بیشتر واکسیناسیون از مردم خواست برای تزریق واکسن کرونا در نوبت‌های دوم و سوم به مراکز در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

تکمیل سه دُز واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و سربسته از مهمترین راهکارهای جلوگیری از شیوع کرونا به شمار می‌رود.

براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمام شهرستان‌های گلستان در وضع به نسبت پرخطر به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند و رنگ تمام نقاط استان زرد است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.