1402-09-26 14:41
551
0
87943
پایتخت اقوام به احترام شهدای فاطمی قیام کرد

تشییع باشکوه «شهید فاطمی» در صدا و سیمای گلستان

در سالروز شهادت دردانه نبوی حضرت فاطمه (س) تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور باشکوه مردم شهیدپرور گرگان در صدا و سیمای گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مردم شهیدپرور و ولایتمدار گرگان دقایقی پیش با استقبال باشکوهی از آلاله فاطمی به زیارت این قهرمان وطن آمدند تا به ساحت مقدس شهید ادای احترام کنند، همزمان با سالروز شهادت دردانه نبوی حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور گرگان در صدا و سیمای گلستان برگزار شد.

لحظات ناب معنوی با حضور مردم به ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های گرگانی در مراسم تشییع پیکر پاک شهید فاطمی رقم خورد و استقبال باشکوهی از این شهید در قلب گلستان انجام گرفت.

مردم گرگان آمدند تا در این محفل معنوی بار دیگر با شهدای فاطمی تجدید میثاق کنند و در عهدی باشکوه با این شهدا قول و قرار بگذارند که راهشان را تا پای جان ادامه دهند و نگذارند تا خون پاک شهیدان پایمال نشود.

شکری‌نیا: راه و مرام شهدا را سرلوحه قرار می‌دهیم

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان در این مراسم گفت: شهدا در این چند روز و ایام فاطمیه سراسر استان گلستان را عطرآگین کردند.

رسول شکری‌نیا با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما به عشق شهدا ساخته می‌شود، افزود: به برکت خون شهدا عهد و پیمان می‌بندیم راه و مرام و رفتار شهدا را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

حجت‌الاسلام گرزین: شهدا سفیران حضرت زهرا (س) هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این شهید خوشنام علی‌اکبروار رفت و امروز پیکرش همانند علی‌اصغر وارد شهرمان شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه راه شهدا راه سعادت است، افزود: شهدا سفیران حضرت زهرا (س) هستند.

وی در حالی که تلقین برای شهید گمنام شهرمان می‌خواند، گفت: راه شهدا با قوت و قدرت ادامه دارد و نمی‌گذاریم خون پاک شهدا که روی زمین ریخته شد پایمال شود.

همچنین صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سان و ادای احترام نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گرگان به مقام شامخ این شهید دوران دفاع مقدس در محل معراج‌الشهدای این شهر برگزار شد و بعد از این مراسم پیکر مطهر این شهید تا محل امامزاده عبدالله (ع) بر روی دستان مردم ولایت‌مدار شهر گرگان تشییع شد و مردم چه زیبا برای این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.