1400-09-26 16:45
526
0
77597
امام جمعه شهر انبارالوم:

گرفتار فتنه جدید تفرقه بین شیعه و سنی نشویم

امام جمعه شهر انبارالوم گفت: امروز همه ما بر سرسفره امام هستیم تدین بدون رهبری و امام ناقص است، گرفتار فتنه جدید به نام تفرقه بین شیعه و سنی نشویم، این سخنان منشا آن وهابیت، امریکا و اسرائیل است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام جلیل دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بخشی از خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: ای مردم مقاصد و مفاهیم امر و نهی قران آشکار است. شما به سخن خدا عمل نکردید. اگر به قرآن عمل میکردید با امیرالمومنین و من فاطمه چنین کاری نمی کنید به سفارشات و وصیت پیامبر عمل نکردید. غلبه شیطان بر مردم در آن دوران به وضوح درخطبه فدکیه مشخص می شود. کسانی در مقابل امیرالمومنین و حضرت ایستاندکه مدافع پیامبر بودند.

دماوندی در خصوص اهانت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) بیان داشت: شخصی که مشخص است از خارج کشور دستور میگیرد در تریبون نمازجمعه سخنان اهانت آمیزی نسبت به ساحت مقدس ائمه معصومین میکند.

وی ادامه داد: این عربده ها و حرافی ها نباید به پای اهل سنت نوشته شود. اهل سنت مومن به نظام و رهبری هستند اکثرعلمای اهل سنت با دادن بیانیه این سخنان را محکوم کردند این افراد مغرض به امام و قرآن هستند.

دماوندی بیان کرد: هرکس به هرنحوی درهر لباس و مسلکی قصدجسارت به ملت ایران را داشته باشد بدون شک باخشم مردم طرف است.

وی گفت: امروزهمه ما بر سرسفره امام هستیم تدین بدون رهبری و امام ناقص است. گرفتار فتنه جدید به نام تفرقه بین شیعه و سنی نشویم، این سخنان منشا آن وهابیت، امریکا و اسرائیل است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.