1400-11-25 13:07
416
0
78637
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان عنوان کرد

وجود ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در گلستان/ سفره عید نیازمندان را رنگین کنیم

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گلستان از وجود بیش از 72 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ عباس عباسی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در پایان سال مبلغی توسط کمیته امداد گلستان به حساب مددجویان کمیته امداد واریز می شود، همچنین در اسفندماه برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در استان گلستان کلید می خورد که امیدواریم امسال نیز همانند سال های گذشته مشارکت پرشور مردم گلستان را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند در سالروز تاسیس کمیته امداد آغاز می شود و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه دارد، افزود: در جشن نیکوکاری امسال برنامه های مختلفی اجرا می شود که اجرای بخشی از این برنامه ها منوط به شرایط کرونایی و تصمیم ستاد کرونا استان گلستان خواهد بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: در ۱۲ اسفندماه در میادین هر شهر یک پایگاه اصلی ایحاد می شود و خیرین می توانند با مراجعه به آن پایگاه کمک های خیرخواهانه خود را برای توزیع بین نیازمندان تحویل این پایگاه ها دهند، همچنین در روز جمعه نیز پایگاه های جشن نیکوکاری در مصلاهای نماز جمعه برپا خواهد شد.

عباسی با تأکید بر اینکه با شرکت در جشن نیکوکاری به سفره های عید نیازمندان رنگ مهربانی ببخشیم، یادآور شد: در صورت بازگشایی مدارس در ۱۴ اسفند ماه در مدارس حضور خواهیم یافت تا ضمن دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی به نهادینه سازی فرهنگ انفاق بین دانش آموزان کمک کنیم.

وی تاکید کرد: گرچه شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را به همراه داشت اما گاهی اوقات در دل تهدیدات، فرصت هایی ایجاد می شود که در دل تهدید کرونا فرهنگ کمک از بستر فضای مجازی رونق گرفت و یکی از برنامه های ما در جشن نیکوکاری امسال دریافت کمک های مردمی از طریق بستر مجازی است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گلستان اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های مالی خود را به آسان‌ پرداخت#۱*۰۱۷*۸۸۷۷* واریز کنند، همچنین شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ برای دریافت کمک های مردمی پیش بینی شده است، برنامه ما این است که کمک های جمع آوری شده را بین خانواده های نیازمند که روند شناسایی آنها انجام شده توزیع کنیم.

عباسی از وجود ۷۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد گلستان خبر داد و متذکر شد: شاید کمک های مردمی کفاف تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را ندهد اما تلاش می کنیم افراد نیازمند با مشکلات اقتصادی شدیدتر از کمک های مردمی بهره مند شوند تا پایان سال شادی را تجربه کنند./ ایسنا
انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.