1402-10-27 08:26
253
0
88402
خطیب هئیت شهدای رسانه گلستان:

هنرمند متعهد انقلابی رسانه روابط عمومی شخصی نیست

خطیب هئیت شهدای رسانه گلستان گفت: هنرمند متعهد انقلابی رسانه روابط عمومی شخصی نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسینی در برنامه هفتگی هئیت شهدای رسانه استان گلستان اظهار کرد: اداره ارشاد اسلامی موظف است از هنرمند متعهد انقلابی دشمن‌شناس که پای آرمان‌های خود محکم ایستاده، دفاع کند.

خطیب هئیت شهدای رسانه گلستان ادامه داد: هنرمند متعهد انقلابی رسانه روابط عمومی شخصی نیست و هنرمند عرصه انقلاب بین مردم است و پوپولیسم نیست و به جای خود با نگاه انقلاب اسلامی مطالبه‌گری می‌کند.

حسینی بیان کرد: اگر اصحاب رسانه ببینند که پرورش و حمایت از هنرمندان انقلاب اتفاق نمی‌‌افتد مطالبه‌گری خواهند کرد.

وی افزود: دشمن امروز تلاش می‌کند حرف‌های خود را از زبان هنرمندان بیان کنند و اگر کسی همراهی نمی‌کرد به آن فشار می‌آوردند.

خطیب هئیت شهدای رسانه گلستان خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کسانی که در تمدن نوین اسلامی به عنوان هنرمند نقش دارند پرورش یابد و نباید منتظر تک‌ستاره‌هایی مثل آوینی‌ها باشیم و باید در همه عرصه‌ها هنرمند رشد کند.

حسینی ابراز داشت: سامری به دلیل نبودن رهبری چون موسی (ع) توانست انقلاب موسی(ع) را شکست دهد و دلیل دوم این بود که سامری هنر را علیه این پیامبر به‌کار گرفت؛ امروز دشمن جهادی برای خدشه به انقلاب پای کار است و در آشوب‌های سال قبل شاهد آمادگی دشمن بودیم.

وی گفت: یکی از دلیل شکست انقلاب موسی (ع) توسط سامری عدم حمایت افراد بود و کسی نبود از انقلاب موسی (ع) دفاع کند.

خطیب هئیت شهدای رسانه گلستان تاکید کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شد سامری بر انقلاب موسی مسلط شود استفاده از رسانه بود و امروز باید در عرصه رسانه‌ای بیدار باشیم.

حسینی به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرده که اگر مردم خواستار تغییر و تحول هستند مشارکت فعال در انتخابات داشته باشند و نحتوایی که هنرمندان تولید می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.