1400-12-07 19:09
508
0
78864
در ستاد کرونا؛

مجوز فعالیت بازارهای روز صادر شد/ اجباری شدن تزریق دز سوم واکسن کرونا برای کارکنان دولت

زنگانه گفت:فعالیت بازارهای روز برای دو هفته تعطیل شده و مجوز داده شده در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تزریق دز سوم واکسن برای کلیه دستگاه های اجرایی بخش خصوصی  نیروهای مسلح و مجلس مقدور و الزامی است و مسئولان حراست  نباید اجازه دهند این افراد در محیط کار حضور پیدا کنند.

زنگانه بیان کرد: وقتی مسئولان حراست مانع حضور این کارکنان شوند برای آنها  غایب محسوب می شود و این افراد تنها دو روز در ماه می تواند غیبت داشته باشد و بیش از این به هیئت تخلفات اداری معرفی شود.

وی گفت: متناسب با شرایط قرمز و نارنجی و زرد طبق جدولی که مشخص شده به همه دستگاه ها تکلیف ابلاغ شده است.

استاندار گلستان به ضرورت تسریع در اخذ QR کد با مسئولیت اصناف تاکید کرد و افزود:  عقب ماندگی در این بخش وجود دارد و باید کار انقلابی صورت بگیرد.
زنگانه متذکر شد: برای تعطیلات نوروز  و سفر در حوزه راهبری محدودیت تردد برای خودروی شخصی که ناقض طرح هوشمند مدیریت هستند  جریمه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده  و باید به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: واحدهای اقامتی مرتبط با گردشگر نیز به اخذ QRکد باید اقدام کنند و ارائه خدمات هتلینگ مشروط به انجام سه دز واکسن است.

این مقام مسئول بیان کرد:  فعالیت بازارهای روز برای دو هفته تعطیل شده و مجوز داده شده در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.
زنگانه خاطرنشان کرد: پوشش رعایت پروتکل های بهداشتی باید بیش از ۸۵ درصد باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.