1401-02-02 16:05
314
0
79668
کارشناسی مسائل سیاسی گلستان:

عده ای برای عقده‌گشایی و خوشحالی اربابان خود علیه سپاه عربده‌کشی می‌کنند/  اگر سپاه نبود دشمن در برابر نهال نوپای انقلاب اسلامی به اهداف خود می‌رسیدند

کریمی اول گفت: برخی افراد بر علیه سپاه مطالبی را عنوان می‌کنند این افراد تصمیم گرفتند از قطار انقلاب اسلامی پیاده شوند لذا برای عقده‌گشایی و خوشحالی اربابان خود علیه سپاه عربده‌کشی می‌کنند.

حسین کریمی‌اول با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: با توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناختی که امام راحل از انقلاب اسلامی داشت نیاز به نیرویی که حافظ و ادامه‌دهنده این آرمان‌ها و ارزش‌ها باشد احساس می‌شد لذا امام راحل در دوم فروردین ماه ۵۸ فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد.


کارشناسی مسائل سیاسی گلستان ادامه داد : پس از پیروی انقلاب اسلامی توطئه دشمنان آغاز شد و می‌خواستند به روش‌های مختلف انقلاب اسلامی را از بین ببرند لذا در این شرایط وجود نهادی مانند سپاه دیده شد و اگر سپاه نبود اهداف دشمن در برابر نهال نوپای انقلاب اسلامی محقق می‌شد اما دوراندیشی و آینده نگری امام راحل برای حفاظت از انقلاب اسلامی موجب تشکیل سپاه پاسداران شد.

وی با بیان اینکه ما داشته‌های خود در صحنه‌های مختلف را مدیون سپاه هستیم، بیان کرد: اگر رشادت‌های فرزندان سپاه و بسیج نبود قضایای کردستان، خوزستان، گنبدکاووس و امثال آن مشکلات و موانع زیادی را ایجاد می‌کرد اما سپاه وارد میدان شد و مقابل دشمنان‌ایستاد.

کریمی‌اول تأکید کرد: هر جایی که انقلاب اسلامی مورد تهدید دشمنان قرار گرفت نقش بی‌بدیل سپاه کاملاً واضح و روشن است، سپاه به عنوان مدافع راستین و خالص در کنار نیرو‌های مسلح دیگر نقش خود را به نحو احسن عملیاتی کرده است.

وی به نقش آفرینی سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های سپاه تنها منحصر به عرصه نظامی نیست و این نهاد در تمامی عرصه‌ها اعم از اقتصادی، علمی، دانشگاهی و غیره نقش‌های بسیار اساسی را ایفا کرده است.

این مقام مسئول به نقش سپاه پاسداران در تشکیل جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: تشکیل جبهه مقاومت به این سادگی نبود و سردار سلیمانی برای تشکیل آن زحمات زیادی را متحمل شد، امروز ثمره تشکیل جبهه مقاومت و عزت آن را در یمن، فلسطین، لبنان، عراق و غیره مشاهده می‌کنیم.
کریمی‌اول با بیان اینکه توکل پاسداران به خداوند را ویژگی دیگر سپاه خواند و یادآور شد: سپاه خود را هیچ می‌داند و معتقد است همه چیز دست خداوند است، در واقع عنصر معرفت به خداوند و قرار گرفتن در مسیر و آرمان‌های الهی نیروی مضاعفی به سپاه داده است.


وی، ولایتمداری را از جمله ویژگی‌های سپاه دانست و تأکید کرد: اقدامات سپاه در راستای فرمان ولایت است، گوش و چشم سپاه به ولایت و ستون خیمه اصلی انقلاب اسلامی است و امروز برکت‌ها و پیروزی‌های سپاه به برکت اطاعت از ولی فقیه است.


کارشناسی مسائل سیاسی گلستان با بیان اینکه حرکت در مسیر الهی موجب پیروزی و عزت سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها شد، گفت: مؤلفه ایثار، جهاد و شهادت و روحیه شهادت طلبی عامل دیگری در موفقیت سپاه بوده است، نیرو‌های سپاه با نیت خدمت، ایثار، مجاهدت و برگرفته از واقعه پا به میدان گذاشتند و این مهم را در تمامی عرصه‌ها اثبات کردند.

کریمی‌اول، بن‌بست‌شکنی را ویژگی دیگر سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه در انجام ماموریت‌های خود هیچ مانعی را پیش روی خود نمی‌بیند، این روحیه در پاسداران موجب دستیابی به پیشرفت‌های مختلف شده است پاسداران منتظر رسیدن امکانات نبودند و بسیاری از بن‌بست‌ها را شکستند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

وی با تأکید بر اینکه نهال تنومند سپاه موجب عزت و قدرت جهان اسلام شده است، خاطرنشان کرد: برخی افراد بر علیه سپاه مطالبی را عنوان می‌کنند که اظهارنظر این افراد برای ما هیچ ارزشی ندارد این افراد تصمیم گرفتند از قطار انقلاب اسلامی پیاده شوند لذا برای عقده‌گشایی و خوشحالی اربابان خود علیه سپاه عربده‌کشی می‌کنند.
انتهای پیام
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.