1401-02-08 11:35
381
0
79752

رونمایی از نخستین پوستر جشنواره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

آیین رونمایی از نخستین پوستر جشنواره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، آیین رونمایی از نخستین پوستر جشنواره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد و اعتبار ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به گلستان تخصیص داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز کرد: این اعتبار در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی برای موسسات فرهنگی، اسلامی و قرآنی در گلستان اختصاص پیدا کرد.

محمد رعیت با بیان اینکه استان گلستان جزو معدود استان‌هایی است که توانسته جذب صد درصدی اعتبار را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: به همت مسوولان موسسات فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی همچنین ارشاد گلستان توانستیم این اعتبار را به طور کامل دریافت کنیم و حتی یک ریال هم عودت پیدا نکرد.

وی با تاکید بر اینکه احساس مسوولیت اجتماعی یکی از وظایف ما است، افزود: موسسات فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی ما باید در زمینه کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه اثرگذار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف افزایش سطح دانش و بینش عمومی مردم و ایفای نقش مسوولیت رسانه‌ای صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی بسیار موثر است و رسانه‌ها بستر مناسبی در این زمینه هستند.

رعیت گفت: با توجه به عملکرد خوب گلستان احتمال افزایش اعتبار برای این استان وجود دارد و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ نیز شاهد افزایش اعتبار در این زمینه باشیم.

وی ابراز کرد: برای تغییر حاصل شدن و رسیدن به نقطه تعالی و ارتقای سطح دانش و بینش مردم راهی جز افزایش آگاهی مردم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیست یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مسیر در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی، افزایش دانایی و اندیشه مردم است که رسانه‌ها در این زمینه نقش به سزایی دارند.

در این مراسم مسوول بسیج رسانه گلستان ابراز کرد : جشنواره «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در حد جشنواره ابوذر برگزار می‌شود و یک بازه زمانی ۴۰ روزه برای جمع‌آوری آثار در نظر گرفته شده است.

محمدمهدی تجری تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش عام و ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خردادماه جاری برگزار می شود، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ابتدای سال ۱۳۹۹ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.