1401-01-21 15:28
349
0
79482
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

دشمن به دنبال زمین زدن اسلام جهادی است/ تجمع دانشجویان و طلاب گلستانی در پی اقدام تروریستی-تکفیری و شهادت دو طلبه در حرم رضوی

حجت الاسلام گرزین گفت:دشمن فقط و فقط به دنبال زمین زدن اسلام جهادی است وگرنه چرا شیعه و هم سنی را قتل عام می‌کند و این نشان می دهد به دنبال نفاق بین شیعه و سنی است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام عباس گرزین در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی اقداج تروریستی_تکفیری به طلاب جهادی مردمی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اسلام حقیقی اسلام مبارزه و دشمن ستیزی و دشمن‌شناسی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: اسلام زیر بار ظلم و حقارت نمی‌رود و ما یک اسلام بیشتر نداریم و آن اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: به خون غلتیدن روحانیون مجاهد در محراب، دفاع مقدس، حرم مطهر رضوی همه و همه یک پیام دارد که اسلام ناب اسلام خدمت است.

وی گفت: رحمت خدا به این دو شهید که جان خود را برای خدمت و جهاد گذاشتند، شهید اصلانی از رزمندگان دفاع مقدس بود و پس از آن عمر خود را برای جهاد و رسیدگی به نقاط محرون گذاشت و برای آن شیعه و سنی فرقی نمی‌کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: خاک نگرفتن عمامه‌های روحانیون انگلیسی و آمریکایی تا به خون غلتیدن روحانیون مبارز بیانگر آن است که برای آن‌ها ذلت اسلام مسأله است.

گرزین بیان کرد: دشمن فقط و فقط به دنبال زمین زدن اسلام جهادی است وگرنه چرا شیعه و هم سنی را قتل عام می‌کند و این نشان می دهد به دنبال نفاق بین شیعه و سنی است.

وی ابراز داشت: دشمن به دنبال نسل کشی و انداختن تقصیر آن بر گردن مسلمانان است و این خط دشمن کاملاً مشخص است.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن با خیال خام به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است و کاملاً دست‌های بازیگردان آنهه مشخص است‌.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.