1402-08-14 09:34
349
0
87299
صدای استکبارستیزی مردم در پایتخت اقوام بلندتر شد؛

خروش «نسل آرمانی» در گلستان

۱۳ آبان امسال صدای استکبارستیزی مردم در «پایتخت اقوام» بلندتر شد تا خروش «نسل آرمانی» در گلستان تماشایی‌تر از گذشته باشد.

به گزارش گلستان ما، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار شد این راهپیمایی با شعار محوری «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» با حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان و مسئولان گلستان انجام گرفت.

مردم دارالمؤمنین گرگان مسیر راهپیمایی را از میدان وحدت به سمت خیابان شهداء، چهارراه شهدا و مصلی وحدت طی کردند و شعارهایی نظیر «غزه شده حمام خون، مهدی بیا، مهدی بیا»، «اسرائیل بی‌ریشه، غزه تسلیم نمی‌شه»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان امسال در ۴۰ نقطه استان گلستان انجام شد و خروش «نسل آرمانی» رساتر از همیشه در پایتخت اقوام شنیده و فریاد شد.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی بساط خود را جمع کند

پسر نوجوانی که چفیه بر دوش خود انداخته تا در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال شرکت ‌کند در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: امروز کنار هم جمع شدیم تا بر ضد امریکای خونخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیست شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر بدهیم تا به زباله‌دان تاریخ هدایت شوند.

این دانش‌آموز گرگانی توضیح داد: امروز آمده‌ام تا به مسلمانان جهان بگویم، یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون، مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس، دنیا بیدار شده است و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بساط خود را هر چه زودتر جمع کند و برود.

جوشش غیرت انقلابی دانش‌آموزان گرگانی

جوشش غیرت انقلابی دانش‌آموزان گرگانی را می‌توان از حرف‌هایی که از عمق جان بر زبان می‎آورند دید و شنید این نوجوان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: امروز در راهپیمایی شرکت کردم تا از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنم و بر دهان استکبار جهانی بکویم.

صحنه‌هایی که این روزها از سرزمین‌های اشغالی در قاب تلویزیون دیده می‌شود بسیار دردناک است و دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد امیدوارم که هر چه زودتر استکبار جهانی از بین برود.

اینجا کودکان گرگانی هم روز گذشته پای سخنان سیدحسن نصرالله نشستند و تحلیلگر مسائل منطقه هستند و می‌گویند که آینده از آن مردم مظلوم فلسطین است.

دنیای بعد از اسرائیل دنیای بهشتی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه دنیای بعد از اسرائیل دنیای بهشتی است، گفت: ویژگی بهشت این است که هیچ بدی و ظلم و جنایت در آن دیده نمی‌شود لذت‌های مادی دنیوی در این جهان وجود دارد اما چرا دنیا بهشت نیست برای اینکه دنیا با بدی‌هایی آمیخته شده است.

حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما افزود: وقتی بدی‌ها از دنیا فاکتور گرفته شود اینجا به بهشت زمینی تبدیل می‌شود دنیای بعد از رژیم کودک کش صهیونیستی همان بهشتی است که ما منتظر آن هستیم و منجی عالم بشریت ظهور کنند و دنیا را پر از عدل و داد کنند همه آرزوی ان را دارند چون آن روز نجات همه بشریت از دست همه ظلم‌ها، بدی‌ها و تاریکی‌هاست.

وی بیان کرد: در این مسئله جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی دارند چون آینده‌ساز این دنیا جوانان و نوجوان هستند آنها با ابتکار عمل و خلاقیت‌شان و با اعتماد به نفس و قدرت جوانی که دارند می‌توانند سرنوشت دنیا را تعیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان توضیح داد: آنهایی که سن و سال زیادی از عمرشان سپری شده دیگر نمی‌توانند تعیین کنندع باشند، سرنوشت این دنیا به دست جوانان و نوجوانانی است که امروز در کشورهای مختلف دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان رقم می‌خورد، همه از خواب غفلت بیدار می‌شوند و در مقابل ظلم و جور قیام می‌کنند.

قربانی گفت: دنیای آینده دنیای این جوانانی است که امروز بیدار شدند تا ظلم را از بین ببرند و بتوانند یک زندگی خوب و لذت بخشی را در دنیا داشته باشند و تجربه کنند. وی با اشاره به سخنان روز گذشته سیدحسن نصرالله از رهبران جبهه مقاومت تصریح کرد: دیروز شاید همه ما منتظر فضای هیجانی و منتظر یک اتفاق خاصی بودیم اما ایشان در یک فضای کاملا منطقی و علمی و عقلانی، موضوع را مبهم نگه داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: همه می‌خواستند بدانند آینده و روش جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر چه خواهد بود همه همچنان در یک موضع انفعال نگه داشته شدند.

قربانی ادامه داد: آن شوکی که روز اول جبهه مقاومت به دشمن وارد کرد انها را دچار ابهام و سرگردانی کرد صحبتهای دیروز حسن نصرالله همچمنان سردرگمی جبهه استکبار را بیشتر کرد و اینهانمی‌دانند که آینده جبهه مقاومت چه حرکتی را قرار است انجام دهد. وی گفت: ابتکار عمل را همچنان جبهه مقاومت به دست گرفته است تا روزی که به کلی استکبارجهانی نابود شوند و بتوانیم پیروزی جبهه مقاومت را در مسجدالاقصی بتوانیم جشن بگیریم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.