1401-01-28 10:39
376
0
79589
فرمانده انتظامي شهرستان گنبدکاووس خبر داد؛

توقيف 372 دستگاه موتورسیکلت های متخلف درگنبد

علی فر گفت: در طرح هاي اجراشده در دوماه گذشته تعداد 372 دستگاه موتورسيکلت متخلف به علت نداشتن گواهينامه و بيمه، ايجاد مزاحمت و سلب آسايش عمومي در بوستان ها و تفرجگاه ها،حركات نمايشي، عدم رعايت و پايبندي به قوانين راهنمايي و رانندگي توقیف و تحويل پارکينگ شدند.


به گزارش گلستان ما، سرهنگ" محمود علي فر" در تشريح اين خبر گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي، ترافيكي ،برخورد آلودگي صوتي و کاهش تلفات جانی و مالی، طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در سطح شهرستان توسط نيروهاي انتظامي ،یگان امداد و پلیس راهور این فرماندهی اجرا شد.
وي افزود: در طرح هاي اجراشده در دوماه گذشته تعداد 372 دستگاه موتورسيکلت متخلف به علت نداشتن گواهينامه و بيمه، ايجاد مزاحمت و سلب آسايش عمومي در بوستان ها و تفرجگاه ها،حركات نمايشي، عدم رعايت و پايبندي به قوانين راهنمايي و رانندگي توقیف و تحويل پارکينگ شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گنبد به دغدغه پليس براي تامين امنيت و آرامش شهروندان اشاره و تصريح كرد: پلیس ایجاد نظم و امنیت را در سطح جامعه در دستور کار خود دارد كه تحقق اين مهم نيازمند تعامل سازنده همه دستگاه ها و همراهي شهروندان مي باشد.
سرهنگ علي فر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مطلوب شهروندان با پلیس، بیان داشت: شهروندان مي توانند در صورت نیاز به حضور پلیس و یا اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند تا پلیس در کمترین بازه زمانی حضور یابد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.