1400-08-08 13:20
850
0
76786
فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد؛

تلاش مضاعف برای برداشتن سنگ‌های پیش‌ روی توسعه گلستان/ سپاه در کنار دانشگاه علوم پزشکی در ایام کرونا است

ملک شاهکوهی گفت:باید همه تلاش کنیم که سنگ های پیش روی توسعه استان گلستان برداشته شود.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در ستاد استانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: حق شناس، استاندار سابق گلستان صادقانه و با خلوص نیت در استان گلستان در ایام کرونا تلاش کردند که از این تلاش قدردانی می کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: سپاه و بسیج از اوایل سال ۹۹ در قالب طرح شهید سلیمانی وارد ستاد کرونا شد و اقدامات خوبی انجام داد.

ملک شاهکوهی افزود: اوایل کرونا در توزیع و تولید ماسک مشکل وجود داشت که بسیجیان ما در این زمینه ورود پیدا کردند و علاوه بر اقدامات خوب در حوزه توزیع در استان ۸۳۰ مکان برای تولید ماسک ایجاد کردیم که دو میلیون و ۶۰۰ هزار ماسک تولید شد.

وی ابراز داشت: بسیج در ایام کرونا در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی،غذای گرم، بسته معیشتی و آزادسازی زندانی های غیرعمد، نذر خون و توزیع یک هزار و ۶۰۰ جهیزیه در ایام کر‌نا اقدام کرد.

این مقام مسئول به به کارگیری هشت هزار نیروی بسیجی برای کنترل تفرجگاه ها و تردد در سطح استان در ایام پیک اپیدمی کرونا خبر داد و گفت: بسیج و سپاه آمادگی کامل برای حمایت از ستاد کر‌ونا را دارد.

ملک شاهکوهی گفت: پایگاه های شهری و روستایی به صورت مویرگی در سطح استان در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در قالب شورای دفاع زیستی اقدام می کنند.

وی افزود: توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر در ایام کرونا از دیگر اقدامات ما به شمار می رود و امروز نیز ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع کردیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه در طرح شهید سلیمانی به غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی پرداختیم، افزود: هماهنگی خوبی با دانشگاه علوم پزشکی رقم خورد و جلسات خوبی درون سازمانی و برون سازنی در ایام کرونا شاهد بودیم.

ملک شاهکوهی به تجمع ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: باید همه مدیران برای این روز برنامه ریزی کنند

وی توجه به زیرساخت های استان گلستان اشاره کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم که سنگ های پیشروی توسعه استان گلستان برداشته شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.