1400-04-24 21:58
863
0
75398
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

تعداد بیماران کرونایی گلستان به ۷۷۷ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با ترخیص ۱۷نفر از بیماران مبتلا به کرونا از مراکز درمانی گلستان و ادامه روند درمان در منزل، تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی گلستان به ۷۷۷نفر رسید.

به گزارش گلستان ما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه با ترخیص ۱۷نفر از بیماران مبتلا به کرونا از مراکز درمانی گلستان و ادامه روند درمان در منزل، تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی گلستان به ۷۷۷نفر رسید؛ گفت: از این تعداد ۱۰۴نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۳۲نفر از آنان نیز با دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

دکتر عبدالرضا فاضل افزود: طبق آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان‌های استان تمامی شهرستان‌ها بجز گمیشان درحالت قرمز (خیلی پر خطر) قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه برای بستری ۹۰۰بیمار مبتلا به کرونا تخت پیش بینی کرده ایم؛ ادامه داد: در صورتی که آمار بستری‌ها در روز‌های آینده افزایشی باشد با کمبود تخت و دستگاه اکسیژن روبرو می‌شویم.

فاضل با بیان اینکه سویه جدید ویروس به نام دلتا کرونا قدرت سرایت بسیار بیشتری دارد و بیمار به سرعت بد حال می‌شود از مردم خواست: حداقل تا دو هفته آینده از دورهمی و مهمانی دوری کنند و جز برای ضرورت از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.