1401-01-29 12:08
549
0
79612
رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي گلستان؛

بازدید از بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفي و پلمب ۴۰ واحد متخلف در گلستان

كوهساريان گفت: در راستای اقدامات نظارتی در ماه مبارک رمضان، از 2 هزار و 300 واحد صنفي مجاز برای پذیرایی شهروندان و مسافران كه عذر شرعي دارند، بازديد به عمل آمد كه به تعداد يك هزار و 358 واحد تذكر داده شد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ اميد كوهساريان اظهار داشت: در راستاي ساماندهي صنوف ، طرح نظارت و كنترل اصناف در ماه مبارك رمضان توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان اجراء شد.
وي ادامه داد: در راستای اقدامات نظارتی در ماه مبارک رمضان، از 2 هزار و 300 واحد صنفي مجاز برای پذیرایی شهروندان و مسافران كه عذر شرعي دارند، بازديد به عمل آمد كه به تعداد يك هزار و 358 واحد تذكر داده شد.
وي با اشاره به پلمب 40 واحد صنفي متخلف به علت عدم رعايت قوانين و مقررات و ضوابط اماكن عمومي و صنفي در اين ايام، بيان كرد: در بازديد هاي به عمل آمده 4 نفر با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي، موضوع را سريعا به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.