1400-05-21 17:17
706
0
75718
فرماندار گرگان خبرداد؛

 اعمال قانون ٨٢١ پلاک بومی و غیر بومی طی دو روز گذشته/ممنوعیت تردد محور ناهارخوران در پایان هفته

حمیدی گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونا، در پایان این هفته، روزهای پنجشنبه و جمعه مسیر سواره ناهارخوران از بعد از ظهر مسدود و توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی کنترل می شود.

محمد حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی و ممنوعیت تردد شبانه در شهرستان گرگان به صورت مستمر در حال اجرا می باشد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه طی دو روز گذشته تعداد ١٠٩ خودرو با پلاک غیر بومی جریمه یک میلیون تومانی شدند، خاطرنشان کرد: در این مدت ۵٣۶ راننده متخلف به دلیل ممنوعیت تردد شبانه با جریمه دویست هزار تومانی اعمال قانون شدند.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت توقف و اتراق در محور ناهارخوران تعداد ١٧۶ خودرو به دلیل عدم تمکین از اجرای مصوبات اعمال قانون شدند. 

حمیدی ابراز کرد: برخورد با پلاک های غیربومی با جدیت در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و از همه مسافرین محترم تقاضا می شود از ورود به شهر گرگان بخصوص توقف و اتراق در محور ناهارخوران خودداری فرمایند، در غیر این صورت توسط پلیس راهور با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون خواهند شد.

فرماندار گرگان گفت:  باتوجه به وضعیت قرمز کرونا، در پایان این هفته، روزهای پنجشنبه و جمعه مسیر سواره ناهارخوران از بعد از ظهر مسدود و توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی کنترل می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.