1399-06-08 10:41
1043
0
70116
ابراهیم مهقانی :

اصناف گلستان در رعایت پروتکل های بهداشتی پیش قدم بوده اند

مسئول سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گفت :حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی در صنوف ، فاصله‌گذاری اجتماعی در ارائه خدمات ، ضدعفونی معابر بازار و همچنین برپایی مراسم در مکان‌های غیر مسقف از جمله اقدامات ارزنده اصناف است .

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم مهقانی مسئول سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی در صنوف ، فاصله‌گذاری اجتماعی در ارائه خدمات ، ضدعفونی معابر بازار و همچنین برپایی مراسم در مکان‌های غیر مسقف از جمله اقدامات ارزنده اصناف است .

مهقانی گفت  : از گذشته برپایی مراسم عزاداری محرم بهترین فرصتی بود که اصناف ضمن انجام شعائر الهی، خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد : اصناف از روی عشق و علاقه به ائمه معصومین(علیهم السلام) موجبات شکوه و عظمت این مراسم را بیش از پیش فراهم می‌آورند چرا که همواره در انجام شعائر و تظاهرات دینی پیش‌قدم بوده‌‌اند.

عضو کارگروه ستاد تنظیم بازار استان افزود : امروز هم اصناف با توجه به شیوع ویروس کرونا  ؛ الگوی منحصر به فرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

مهقانی اشاره کرد : اجرای باشکوه‌تر مراسم عزاداری و ترویج فرهنگ عاشورایی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی معابر بازار، برپایی مراسم در مکان‌های غیر مسقف از جمله اقدامات ارزنده اصناف است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.