1399-07-09 21:19
1024
0
70682
توسط کمیته امداد گلستان انجام می شد؛

آغاز پویش «همبازی»برای هدیه به کودکان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از اجرای طرح «همبازی » توسط این نهاد برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به بچه‌های نیازمند گلستانی با همکاری اداره‌کل پست استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: با همکاری اداره‌کل پست استان در اجرای پویش «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها از نهم تا یازدهم مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: این پویش با هدف شادی کودکان نیازمند مناطق محروم برگزار و توسط خودروهای اداره پست با نصب پوستر طرح مذکور هدایای مردمی در سطح شهر جمع آوری و با انتقال به ادارات کمیته امداد به دست بچه های نیازمند می رسد.

بابایی عنوان کرد:امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان شدن مراسم جشن عاطفه ها با ایام محرم و صفر، این جشن با عنوان شور عاطفه ها و متفاوت از هر سال برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا برای جذب مشارکت حداکثری مردم نیک اندیش، تفاهم نامه ای فی ما بین کمیته امداد و اداره کل پست استان منعقد شد که علاوه بر ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، اداره پست نیز در این امر خداپسندانه این نهاد را همراهی و همیاری کند.

مدیر کل امداد استان گلستان تصریح کرد: مردم نیکوکار می توانند هدایای خود را به ادارات پست در سطح استان و کامیون‌های ویژه‌ پست در سطح شهرها که مخصوص این طرح پیش‌بینی شده‌ است، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد.

بابایی به روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم نیک اندیش استان در پویش ایران همدل پرداخت و گفت: علاوه بر پیش‌بینی کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷*، امکان پرداخت کمک های مردمی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.