1403-06-26 12:27
140
0
91406
به همت شهرداری انجام شد؛

کلاله بعد از سیل+ فیلم

پس از وقوع سیل شدید در شهر کلاله که موجب خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌های شهری و معابر عمومی شد، با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری کلاله و همکاری تیم‌های امدادی از شهرهای همجوار، وضعیت شهر به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، پس از وقوع سیل شدید در شهر کلاله که موجب خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌های شهری و معابر عمومی شد، با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری کلاله و همکاری تیم‌های امدادی از شهرهای همجوار، وضعیت شهر به حالت عادی بازگشته است.  

در این عملیات گسترده که با همت نیروهای خدمات شهری، آتش‌نشانی و دیگر نهادهای امدادی صورت گرفت، بخش‌های آسیب‌دیده شهر از جمله جاده‌ها و معابر پاکسازی و تعمیر شدند. با تخلیه آب‌های جمع‌شده و بازگشایی مسیرهای بسته، تردد شهروندان به حالت عادی برگشته و خدمات شهری نیز به روال همیشگی خود ادامه می‌دهد.

سرپرست شهرداری کلاله ضمن تقدیر از همکاری نیروهای امدادی از شهرهای همجوار و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری، اعلام کرد که بازسازی و مرمت مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد و تا تکمیل پروژه‌های بازسازی، تمام امکانات شهرداری برای رفاه شهروندان بسیج خواهد بود. همچنین، وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده مشکلات یا خرابی‌های احتمالی، شهرداری را مطلع کنند تا اقدامات لازم به سرعت صورت گیرد.

نیروهای امدادی از شهرهای همجوار نیز با اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقش قابل توجهی در تسریع روند بازسازی و بازگشت به شرایط عادی ایفا کردند. این همکاری نشان‌دهنده همبستگی و اتحاد میان شهرها در مقابله با بحران‌های طبیعی است.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.