1400-11-07 14:04
1221
0
78332
جانشین پلیس آگاهی استان گلستان خبر داد

انهدام باند سارقان گوشي تلفن همراه در گلستان / شناسايي 175شاكي و مالباخته

حسام از انهدام و دستگيري باند سارقان گوشی تلفن همراه با 230 فقره سرقت موبايل در گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "امير حسام" با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان گوشی همراه در گلستان اظهار داشت: در پي وقوع سرقت های متعدد گوشی تلفن همراه از شهروندان "گرگانی" در سطح شهر، موضوع شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وي افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پليس آگاهي سر نخ هايي از يك باند سرقت گوشي تلفن همراه به دست آمد که سرکرده باند، خانمی ساکن یکی از استان های دیگر بود كه با همکاری 3 خانم ساکن گرگان اقدام به سرقت می کردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: سرانجام پس از بررسي همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، طي هماهنگي با مراجع قضائي هر4 متهم در یک عمليات ضربتي پليسی در مخفيگاه خود دستگير شدند.

سرهنگ "حسام" در ادامه با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهمان 37 دستگاه گوشي موبايل سرقتي و یک قطعه طلا كشف شد، گفت: متهمان در تحقيقات پليس به 230 فقره سرقت موبايل اعتراف كردند كه علاوه بر سرقت از دیگر استانهاي كشور در يكي از كشورهاي همسايه و مجاور نيز اقدام به موبايل قاپي مي كردند.

جانشین پلیس آگاهی گلستان با اشاره به شناسايي 175شاكي و مالباخته طي مراجعه حضوري به پليس آگاهي استان برای دريافت اموال سرقتی خود، از شهروندان خواست: مراقبت بيشتري هنگام استفاده از تلفن همراه در خيابان ها و معابر داشته و از نگهداري عكس و تصاوير خصوصي در حافظه گوشي خود خودداري كنند تا در صورت مفقود شدن گوشي و يا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان امکان پذیر نباشد.

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.